آمادگی ارتش جمهوری اسلامی دشمنان را مأيوس می‌کند
کد خبر: 4132554
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

آمادگی ارتش جمهوری اسلامی دشمنان را مأيوس می‌کند

امام جمعه کرمان با بیان اینکه آمادگی ارتش برای دوستان امیدبخش و برای دشمنان مأیوس کننده است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقتدرترین ارتش‌های جهان است که ایمان و انقلابی بودن از ویژگی‌های اصلی آن است که در تمام عرصه‌ها می‌درخشد.

دیدار فرماندهان یگان‌های آجا و امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۲۰ فروردین‌ماه در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش و فرماندهان یگان‌های آجا در استان کرمان به‌مناسبت فرا رسیدن هفته ارتش جمهوری اسلامی، گفت: ارتش در سه حوزه می‌درخشد و خدمات ارزشمندی به نظام و مردم ارائه می‌دهد که اولین آن امنیت کشور است و ارتش سهم قابل توجهی در اقتدار و بالا بردن ضریب امنیت کشور دارد به طوری که امروز جمهوری اسلامی از نظر نظامی و امنیتی در جایگاه بازدارنده قرار دارد.

وی با بیان اینکه ارتش با صلابت در همه حوزه‌ها حضور دارد و آمادگی کامل دارد، اظهار کرد: این آمادگی برای دوستان امیدبخش و برای دشمنان مأیوس کننده است. لذا حساس‌ترین و مهمترین وظیفه ارتش در این حوزه است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: ارتش در کمک به عمران و آبادنی کشور و حضور به موقع در بحران‌ها کارنامه‌ای درخشان دارد که نمونه آن اقدامات جهادی ارتش در منطقه محروم زهکلوت است. ارتش از درون مردم است و در این حوزه و کمک‌رسانی به مردم در خط مقدم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: حوزه سوم مأموریت ارتش افزایش قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ است. ارتش در حوزه فرهنگی تلاش دارد نیروی متعهد، متخصص، با انگیزه و کارآمد را در عرصه‌های مختلف مهیا و آماده کند. خیرات و برکات اقدامات ارتش در حوزه فرهنگ و انتقال تجربه و قدرت به نسل جوان در جامعه کم نیست و جا دارد مدال موفقیت به ارتش اعطا شود.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با تأکید بر ضرورت رسانه‌ای شدن اقدامات ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقتدرترین ارتش‌های جهان است که ایمان و انقلابی بودن از ویژگی‌های اصلی آن است و در تمام عرصه‌ها می‌درخشد.

سرتیپ دوم ستاد امیرغلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز در این جلسه بیان کرد: امروز ارتش علاوه‌ بر برنامه‌های دفاعی و امنیتی در کنار مردم و فدایی مردم بودن را به عنوان یک راهبرد ویژه در دستور کار خود دارد و تأکید ویژه بر این است که در بحران‌های مختلف در کنار مردم باشیم.

وی ادامه داد: امروز راهبرد ارتش این است که پا در رکاب ولایت در کنار ملت باشد و همه ما قسم خورده‌ایم در راستای این راهبرد قدم برداریم و مأموریت‌ها و آموزه‌های رزمی خود را با اين راهبرد تلفیق کنیم.

امیر غلامعلیان با بیان اینکه راهبرد اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران همان سند چشم‌انداز و آرمان مقدس نظام برای محو رژیم صهیونیستی است، گفت: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری، طرح «سیف‌القدس» در ارتش جمهوری اسلامی تصویب شده و تمام یگان‌ها برای محو رژیم صهیونیستی آماده هستند و در روز موعود در قالب این طرح شاهد محو رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha