توجه به وضعیت معیشتی کارگران ضرورت دارد
کد خبر: 4136997
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
امام جمعه موقت سمنان:

توجه به وضعیت معیشتی کارگران ضرورت دارد

حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد ضمن اشاره به ضرورت توجه به وضعیت معیشتی کارگران، گفت: مسئولان باید بتوانند بین کارگران و کارمندان یک تعادل مناسب ایجاد کنند.

ارسالی// توجه به وضعیت معیشتی کارگران ضرورت دارد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد، امام جمعه موقت سمنان، امروز، 8 اردیبهشت‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر با بیان اینکه کارگران پایه اصلی توسعه و پیشرفت در کشور هستند، گفت: توجه به وضعیت معیشتی کارگران ضرورت دارد.

وی با اشاره به اهمیت کار کارگران در اقتصاد کشور، اظهار کرد: مسئولان به خصوص دولت باید بتواند بین کارگران و کارمندان یک تعادل مناسب ایجاد کند زیرا کارگران میدان‌دار رشد تولید هستند.

مهدوی‌نژاد به مقام معلم و سالروز شهادت شهید مطهری، نیز اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار شهید تبیین است.

وی افزود: جهاد تبیین خنثی‌کننده دسیسه شوم بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی است و یکی از انتظارات ما از معلمان این است که بر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در پرورش نوجوانان و جوانان انقلابی، تمرکز داشته باشند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به رسالت‌های شوراهای اسلامی شهرها و روستا یادآور شد: این نهادها که با رأی مستقیم مردم نیز انتخاب می‌شوند در امور یک منطقه شامل عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بسیار تأثیرگذار هستند.

مهدوی‌نژاد سرعت‌بخشی در حوزه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را یکی از رسالت‌های مهم شوراهای اسلامی برشمرد و گفت: شوراها تلاش کنند تا مسائل مردم با سهولت بیشتری رفع شود.

انتهای پیام
captcha