پیکر پیرغلام حسینی(ع) زندشیرازی در خرم‎آباد تشییع می‏‌شود
کد خبر: 4137107
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

پیکر پیرغلام حسینی(ع) زندشیرازی در خرم‎آباد تشییع می‏‌شود

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر مداح و پیرغلام حسینی(ع) خداداد زندشیرازی(زندی) امروز، 9 اردیبهشت‌ماه از درب غسالخانه صالحین خرم‎آباد به سمت مزار آن مرحوم واقع در قبرستان صالحین قطعه نیایش 2، جنب قطعه هنرمندان برگزار می‏‌شود.

پیرغلام حسینی(ع)  زندشیرازیبه گزارش ایکنا از لرستان، مداح اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) و پیرغلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، خداداد زندشیرازی(زندی) روز گذشته، هشتم اردیبهشت‌ماه درگذشت.

مرحوم زندی بنیان‌گذار هیئت زنجیرزنی حضرت قاسم ابن الحسن(ع) شهرستان خرم‌آباد  بود که در سال 1401 از سوی دفتر نمایندگی بنیاد دِعبل خُزایی لرستان در قالب آیین «یک عمر نوکری» تکریم و تجلیل شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این مداح و پیرغلام حسینی(ع) امروز، 9 اردیبهشت‌ماه ساعت 9:30 از درب غسالخانه صالحین خرم‎آباد به سمت مزار آن مرحوم واقع در قبرستان صالحین قطعه نیایش 2، جنب قطعه هنرمندان برگزار می‏‎شود.

مراسم ختم این مداح خرم‎آبادی که عمری در زمینه تربیت مداحان تلاش کرد و موفق شد مداحانی از نسل نوجوان و جوان تحویل جامعه بدهد، عصر امروز از ساعت 4 تا 5:30 در مسجد شباک واقع در کوچه ارزاق منعقد و مراسم زنانه نیز هم‌زمان در حسینیه حاج زردیان(حسینیه علی ابن ابیطالب(ع)) واقع در جنب مسجد شباک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha