ثبت‌نام در طرح قرآنی «نفحات» تمدید شد
کد خبر: 4138968
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰

ثبت‌نام در طرح قرآنی «نفحات» تمدید شد

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح قرآنی «نفحات» ویژه دانشجومعلمان سراسر کشور تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این مؤسسه با دانشگاه فرهنگیان گفت: در راستای این تفاهم‌نامه بنا شده است تا طرح‌های مختلف قرآنی به‌ همت این مؤسسه در سطح دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور اجرا شود.

وی افزود: در این راستا کلاس‌های حفظ قرآن برای دانشجومعلمان در تمام پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور اجرا می‌شود که استاد و مربی آن‌ها را ما اعزام می‌کنیم.

شاهسونی اجرای طرح قرآنی «نفحات» برای تربیت حافظان یک جزء قرآن ویژه دانشجومعلمان را یکی از این طرح‌ها برشمرد و گفت: ثبت‌نام این طرح از ابتدای سال جاری در سطح دانشگاه فرهنگیان آغاز شده است که با توجه به استقبال از آن مهلت ثبت‌نام در این طرح تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری تمدید شده است.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور ادامه داد: برنامه‌ریزی داریم تا در ترم تابستان و اول مهرماه سال جاری بتوانیم طرح مذکور را حداقل در 70 تا 80 دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه بنا داریم تا به یاری خدا طرح مذکور را در تمام دانشگاه فرهنگیان کشور اجرایی کنیم اما در گام اول فعلا در همان تعداد مذکور در سال جاری اجرا خواهیم کرد، گفت: علاوه بر این‌ها در طرح ملی رحله نیز 20 مرکز مربوط به دانشگاه فرهنگیان است که 10 مرکز ویژه بانوان و 10 مرکز ویژه آقایان هستند.

شاهسونی یادآور شد: در ایام تابستان به یاری خدا برخی از آزمون‌های دانشگاه فرهنگیان در قالب طرح ملی رحله و کلاس‌های مجازی ادامه می‌دهیم تا اول مهرماه کلاس‌ها به‌صورت جدی‌تر دنبال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha