جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در آق‌قلا برگزار شد
کد خبر: 4140109
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در آق‌قلا برگزار شد

جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با حضور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا و جمعی از بانوان فعال قرآنی امروز، ۲۰ اردیبهشت در اداره تبلیغات اسلامی آق‌قلا برگزار شد.

هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در آق قلا

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با حضور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا و جمعی از بانوان فعال قرآنی امروز، ۲۰ اردیبهشت در اداره تبلیغات اسلامی آق‌قلا برگزار شد.

حجت‌الاسلام نادرپور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا در این جلسه گفت: بانوان اهل‌سنت این شهرستان نقش به سزایی در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه داشته می‌توانند در تربیت نسل قرآنی کوشاتر باشند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا افزود: این شهرستان ظرفیت بسیاری در ترویج فرهنگ قرآنی دارد لذا بانوان بیش از گذشته با ورود بیشتر به مراکز فرهنگی به خصوص آموزش و پرورش و تاثیرگذاری بیشتر در دانش آموزان به عنوان آینده سازان این جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام نادرپور تصریح کرد: اولویت ما در این هیأت گسترش و ترویج حیات طیبه، سبک زندگی اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا گسترش الگوی فاطمی و زینبی در جامعه و توجه ویژه به دختران را از برنامه‌های مهم دیگر هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی بیان کرد و گفت: اگر دختران ما و در حقیقت مادران فردا در جامعه به درستی تربیت شوند، جامعه اسلامی کمتر دچار آسیب و صدمه خواهد شد و برکات این تربیت صحیح مشکلات جامعه را برطرف خواهد کرد.

همچنین تشکیل کارگروه خانواده و آسیب‌های اجتماعی، فعالیت جدی و مستمر در فضای مجازی، برگزاری دوره‌های توانمند سازی مخاطبین، تهیه نظام مسائل قرآنی و استفاده از ظرفیت بسیج و طلاب حوزه‌های علمیه از جمله مصوباتی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

در پایان این جلسه با حضور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا از فعالان و مربیان قرآنی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha