حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) در گلستان + عکس
کد خبر: 4142349
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) در گلستان + عکس

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) همزمان با آغاز دهه کرامت در گلستان خبر داد و گفت: بیش از 50 برنامه فرهنگی، اجتماعی و قرآنی با حضور کاروان و خادمیاران رضوی در سطح استان پیش‌بینی شده است.

حضور کاروان و خادمیاران رضوی در گلستانحجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: به مناسبت آغاز دهه کرامت کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(ع)، خادمین بارگاه حضرت معصومه(س) همراه با پرچم متبرک حرم با حضور در استان گلستان از 31 اردیبهشت تا 10 خردادماه به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خواهند پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: بیش از 50 برنامه در شهرهای گرگان، علی آباد، گنبد، رامیان، مینودشت، بندرترکمن و کردکوی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، استانداری، هیئت مهدویون و دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام گرزین گفت: حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه، حضور در جشن تکلیف دختران، حضور در بیمارستان‌ها برای عیادت از بیماران، حضور در جشن‌های دهه کرامت شهرستان‌ها و دیدار با پرسنل نیروی انتظامی، زندانیان، محرومین و سالمندان از برنامه‌های کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) در استان گلستان است.

انتهای پیام
captcha