اهدای ۹۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اردبیلی
کد خبر: 4149060
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
هم‌زمان با سال‌روز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)؛

اهدای ۹۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اردبیلی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌زمان با یکم ذی‌الحجه که سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) است، ۹۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل اهدا می‌شود.

اهدای جهیزیهبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد اردبیل، فرزاد آزادپور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل، ۳۰ خرداد ماه با اعلام این خبر گفت: در گرامی‌داشت این روز با عظمت که با نام روز ازدواج نام‌گذاری شده، تلاش ما بر این است تا تقدیم و با اهدای این جهیزیه‌ها، نوعروسان را راهی خانه بخت کنیم. وی افزود: برای هر سری جهیزیه که شامل ۵ قلم کالای اساسی و لوازم خانگی است، ۲۵ میلیون تومان منابع صرف شده تا خرید این کالا‌های ایرانی را شاهد باشیم. 

وی اهمیت امر ازدواج آن هم به شکل ساده و تسهیل‌گر را با همراهی خانواده‌های زوجین یادآور شد و گفت: باید به تاسی از مولا علی(ع) و بانوی با عظمت اسلام حضرت زهرا(س) به تشکیل خانواده با سادگی و بدون تمرکز روی تشریفات عمل کرده و چنین سیره‌ای را در پیش بگیریم.

وی اصلی‌ترین عنصر سعادت و خوشبختی زوجین را پایبندی به اصل صداقت و حفظ آرامش محیط خانواده اعلام کرد و گفت: در قالب برنامه‌های آموزشی، تبلیغی و ترویجی سعی می‌کنیم تا به زوجین نحوه زندگی زناشویی و حفظ مبانی اصلی را در تحکیم نظام خانواده یادآور شویم. آزادپور گفت: علاوه بر اردبیل در سایر شهر‌های استان نیز اهدای جهیزیه با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری مدنظر قرار گرفته تا شرایط مناسبی را از حمایت و پشتیبانی از زوجین شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha