100 مؤسسه، جلسه و خانه قرآن در کوهدشت فعالیت دارند
کد خبر: 4150376
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

100 مؤسسه، جلسه و خانه قرآن در کوهدشت فعالیت دارند

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت با اشاره به فعالیت یکصد مؤسسه، جلسه و خانه قرآنی شهری و روستایی گفت: کلاس‌های آموزش قرآن ترم تابستانه در این مؤسسات، خانه‌ها و جلسات قرآنی از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا اواخر شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

شعبان مولایی‌نسب، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشتشعبان مولایی‌نسب، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان در تشریح فعالیت‌های قرآنی این اداره در تابستان امسال گفت: در شهرستان کوهدشت یکصد مؤسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی و جلسه قرآنی فعالیت دارند.

وی از آغاز کلاس‎های آموزش قرآن کریم ترم تابستانه در این مؤسسات، خانه‌ها و جلسات قرآنی از ابتدای تیرماه خبر داد و افزود: کلاس‎های قرآنی در رشته‌های روخوانی و روانخوانی قرآن، مفاهیم، تجوید و حفظ قرآن تا اواخر شهریورماه سال جاری برگزار می‏‌شود.

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت در خاتمه با اشاره به در پیش بودن اعیاد غدیر و قربان گفت: به همین مناسبت چند محفل قرآنی از سوی اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت و با حضور قاریان ممتاز شهرستانی در سطح مساجد این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha