مرحله شفاهی آزمون اعطای مدرک حفظ در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4150437
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
29 تیرماه

مرحله شفاهی آزمون اعطای مدرک حفظ در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

مرحله شفاهی هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان پنجشنبه، ۲۹ تیرماه با حضور ۶۶ حافظ راه‌یافته به این مرحله در محل اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

آزمون مدرک تخصصی حفظ

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد آزمون مرحله شفاهی هفدهمین دوره «طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم» در پنج‌شنبه، 29 تیرماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

 66 حافظ بانو و آقا که در مرحله کتبی این دوره از آزمون‌های مدرک تخصصی حفاظ برگزیده شده‌اند، از صبح روز 29 تیرماه با حضور در محل اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان واقع در خیابان شریعتی شهرکرد، در مرحله شفاهی این آزمون شرکت خواهند داشت.

این آزمون با حضور ممتحنین مجاز و مورد تأیید سازمان دارالقرآن برگزار خواهد شد که جزئیات بیشتر و نیز جدول زمان‌بندی آن، ۱۰ روز قبل از آزمون به اطلاع حفاظ راه یافته می‌رسد.

گفتنی است، در دوره قبلی آزمون اعطای مدرک حفظ در مجموع، ۱۰۵ نفر از حافظان استان در این آزمون شرکت کردند که پس از طی مراحل آزمون‌ها در نهایت، ۱۹ حافظ شامل ۱۳ بانو و ۶ آقا موفق به اخذ مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم شدند. 

ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال در چهار مرحله از سوی سازمان دارالقرآن الکریم ویژه حفاظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha