جزئیات برپایی دعای عرفه در مصلی شهرکرد اعلام شد
کد خبر: 4150706
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

جزئیات برپایی دعای عرفه در مصلی شهرکرد اعلام شد

مراسم معنوی دعای عرفه فردا، هفتم تیرماه از ساعت 16:30 با حضور مردم شهرکرد و استان در محل مصلی این شهر برگزار می‌شود.

دعای عرفه در مصلی شهرکرد

حسین گنجی، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اعلام این خبر که مراسم پرفیض دعای عرفه هفتم، تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم معنوی فردا، چهارشنبه همزمان با روز عرفه، از ساعت 16:30 با حضور مردم شهرکرد و استان در محل مصلی برگزار و به‌صورت زنده از شبکه استانی جهانبین پخش می‌شود.

وی با ذکر اینکه ستاد اجرایی این مراسم پرفیض از سوی هیئت رزمندگان شهرکرد تشکیل شده است، ادامه داد: حجت‌الاسلام واضحی از استان قم در این مراسم به سخنرانی و مداحی می‌پردازد.

گنجی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با نهادهای ذیربط برای تأمین و ارائه خدمات ایاب و ذهاب مردم و نیز تأمین نظم و امنیت مراسم دعای عرفه در اطراف مصلی شهرکرد انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین گروه‌های جهادی در حوزه بهداشت و درمان از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در طول برپایی این مراسم معنوی در محوطه مصلی مستقر هستند و خدمات پزشکی را به مردم ارائه می‌دهند.

این چهره فرهنگی استان در خصوص اهمیت و جایگاه دعای عرفه حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: روز نهم ذیحجه مصادف با سالروز شهادت سفیر دشت کربلا حضرت مسلم بن عقیل(ع) است که دعای عرفه همراه با روضه حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای کربلا توصیه شده و بهترین میراث معنوی آن امام همام برای انسان‌های موحد است. این دعا در بین مردم از جایگاه والای معنوی برخودار است لذا از عموم شهروندان دعوت می‌شود در این محفل شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha