همراهی 20 مداح و شاعر با کاروان «غدیر تا ظهور»
کد خبر: 4153026
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

همراهی 20 مداح و شاعر با کاروان «غدیر تا ظهور»

مسئول کارگروه محتوایی «کاروان غدیر تا ظهور» از حضور و اجرای برنامه 20 نفر از مداحان و شاعران در این کاروان خبر داد.

مسجد جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، جواد برزگر، مسئول کارگروه محتوایی کاروان «غدیر تا ظهور» با اشاره به حرکت این کاروان با شعار «ایمان به غدیر و امید به ظهور» در عصر روز عید غدیر، بیان کرد: این کاروان حرکت خود را از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه ۲۰ نفر از مداحان و شاعران در طول مسیر حرکت کاروان به شعرخوانی و مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت، بیان کرد: همچنین گروهی از طبل زنان نیز همراه کاروان خواهند بود.

مسئول کارگروه محتوایی کاروان غدیر تا ظهور با اشاره به اینکه طلاب سادات در این کاروان فراز‌هایی از خطبه غدیر را قرائت خواهند کرد، اضافه کرد: گروه‌های سرود نوجوانان نیز در طول مسیر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پیش بینی شده در این کاروان با زبان‌های عربی، آذری، اردو و همچنین  گویش‌های مختلف خواهد بود، ابراز کرد: همچنین سادات و خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران این کاروان را همراهی خواهند کرد و ورزشکاران نیز در این حرکت با لباس‌های رشته‌های ورزشی همراه کاروان خواهند بود.

برزگر با بیان اینکه در موکب‌ها نیز مسابقه‌های مختلفی برگزار شده و به نفرات برگزیده هدایایی اهدا می‌شود، یادآور شد: در پایان این مراسم و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا شرکت کنندگان در کاروان غدیر تا ظهور عهدنامه بیعت با امام زمان (ع) را قرائت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha