اجرای طرح تربیت مربی آموزش نوین قرآن «بشری» در همدان
کد خبر: 4156240
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
از امروز

اجرای طرح تربیت مربی آموزش نوین قرآن «بشری» در همدان

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم با عنوان طرح ملی «بشری» از امروز، 28 تیرماه به مدت چهار روز در استان برگزار می‌شود.

مقصود قاسمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدانمقصود قاسمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم با عنوان طرح ملی «بشری» از امروز، 28 تیرماه به مدت چهار روز در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گروه قرآن و عترت و مؤسسه «ندای ترنم ملکوت» در برگزاری این طرح با همدیگر همکاری دارند، افزود: در این دوره که ویژه مربیان، قاریان و آشنایان با تجوید قرآن برگزار می‌شود، از سطح استان 75 نفر که اغلب آن‌ها بانوان هستند در آن شرکت دارند.

قاسمی با اشاره به اینکه از جمله اهداف برگزاری این طرح تحقق آموزش نوین به سبک پیامبر اعظم(ص) است، بیان کرد: این طرح استماعی و بدون هیچ‌گونه جزوه و یا کتاب خاص است و به‌منظور روان‌سازی آموزش قرائت، نظام‌مند کردن آموزش قرآن، آموزش قابل فهم و درک برای همه اقشار جامعه و مهندسی تلاوت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره در 13 استان دیگر از سال گذشته اجرا شده است و استان همدان به‌عنوان چهاردهمین استان طرح بشری را برگزار می‌کند، گفت: این دوره با مربی‌گری ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

قاسمی در پایان یادآور شد: امیدواریم برگزاری این‌گونه دوره‌های آموزشی در راستای ارتقای سطح آموزش نوین در بین مربیان و قاریان قرآن کریم مؤثر واقع شود.

انتهای پیام
captcha