ویزیت رایگان و تأمین دارو؛ نذری یک هیئت
کد خبر: 4162222
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
حماسه هیئت/ 1

ویزیت رایگان و تأمین دارو؛ نذری یک هیئت

هیئت و حوزه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) در ماه محرم امسال در کنار برپایی مجلس عزاداری، ویزیت رایگان و تأمین دارو را به عنوان نذر این هیئت اجرا کرد.

به گزارش ایکنا، چهارمین رویداد حماسه هیئت‌ به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام با محوریت همدلی، انسجام اجتماعی و نشر خوبی‌ها برگزار می‌شود. در این رویداد اتفاقات خوب و رویدادهای اجتماعی فرهنگی هیئت‌ها شناسایی و در گام دوم این اتفاقات داوری و ارزیابی می‌شود و برگزیده‌ها در سطح ملی حمایت می‌شوند.

در ادامه با یکی از طرح‌های ارسالی به پویش حماسه هیئت آشنا شوید.

هیئت و حوزه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) در ماه محرم امسال در کنار برپایی مجلس عزاداری، رزمایش جهادگران فاطمی 3 را عملیاتی کرد. این رزمایش همزمان با ماه محرم و حضور پزشکان جهادی رقم خورد. ویزیت رایگان پزشکی همراه با توزیع رایگان دارو در پایگاه نجمه خاتون، محله میکائیل آباد شهرستان مراغه از برنامه‌های این رزمایش بود.

این سومین سال اجرای این طرح از سوی این هیئت است که با کمک پزشکان جهادی عملیاتی می‌شود. در مجموع در این رزمایش 100 بیمار ویزیت شدند و اقداماتی مانند سرم‌تراپی و جراحی‌های ساده برای آنان انجام شد. در حدود 20 میلیون تومان نیز برای تأمین داروی آنان از سوی مردم و خیران کمک شد.

ویزیت رایگان بیماران و تأمین دارو نذری یک هیئت

انتهای پیام
captcha