خروجی طرح‌های کارآفرینی خودکفایی محرومین است
کد خبر: 4167525
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

خروجی طرح‌های کارآفرینی خودکفایی محرومین است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد به توسعه طرح‌های کارآفرینی با ابعاد گسترده اشتغال افتخار می‌کند چرا که خروجی این فعالیت‌ها خودکفایی خانواده‌های محروم و نیازمند را به همراه دارد.

علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، 16 شهریور ماه در جریان بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از طرح‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد به توسعه طرح‌های کارآفرینی با ابعاد گسترده اشتغال افتخار می‌کند چرا که خروجی این فعالیت‌ها خودکفایی خانواده‌های محروم و نیازمند را به همراه دارد.

وی افزود: امسال با رشد ۵۱ درصدی تسهیلات حوزه اشتغال کمیته امداد استان اردبیل از تبصره‌های تکلیفی، با ۶۵۰ میلیارد تومان افزایش رو به رو خواهیم بود که در نیمه اول امسال بخشی از این منابع پرداخت شده است.

حسین‌نژاد بیان کرد: از جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ نیز درخواست کردیم تا ۲۶۰ میلیارد تومان منابع از محل اعتبارات در اختیار استانداری اردبیل به این طرح‌ها اختصاص پیدا کند تا بتوانیم در پایان سال کارنامه قابل قبولی را در حوزه اشتغال و کارآفرینی داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: اشتغال ۵ دهک پایین جامعه را عهده‌دار هستیم و افرادی که صاحب شغل و بیمه‌پردازی نمی‌باشند می‌توانند از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد با نرخ سود پایین بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: در سایه اشتغال ایجاد شده و مراقبت‌ها و نظارتی که انجام می‌شود، در اوایل مهرماه جشن خودکفایی ۲۰۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد را برگزار خواهیم کرد تا این تعداد به مجموع مددجویان خودکفا شده استان اضافه شوند.

انتهای پیام
captcha