کرسی تلاوت اذانگاهی در آستان امامزاده عقیل(ع) برپا می‌شود
کد خبر: 4167572
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

کرسی تلاوت اذانگاهی در آستان امامزاده عقیل(ع) برپا می‌شود

مسئول مرکز امور قرآنی امامزاده عقیل(ع) با اشاره به راه‌اندازی کرسی تلاوت اذانگاهی در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) گفت: این کرسی پنجشنبه‌های هر هفته، ۲۰ دقیقه قبل از اذان مغرب با تلاوت قاریان ممتاز شهرستان برگزار می‌شود.

امین رحیمی، مسئول دارالقرآن و مرکز امور قرآنی امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری اولین کرسی تلاوت اذانگاهی در این آستان مقدس بیان کرد: این کرسی اذانگاهی به همت مرکز امور قرآنی و دارالقرآن آستان مقدس امامزاده عقیل(ع)، امور فرهنگی این آستان و نیز مجمع قرآنیان اسلامشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این محافل با هدف اجرای تلاوت‌هایی با کیفیت در جهت ذائقه‌سازی مخاطب و نیز توانمندسازی قاریان شهرستان در اجرای تلاوت‌های مجلسی پایه‌گذاری شده است.

رحیمی تصریح کرد: باتوجه به ظرفیت خوبی که از حیث قاریان خوشخوان در شهرستان وجود دارد، برگزاری چنین کرسی‌هایی به ارتقای سطح تلاوت قاریان شهرستان اسلامشهر کمک خواهد کرد.

وی در پایان گفت: کرسی تلاوت اذانگاهی آستان مقدس امامزاده عقیل(ع)، پنجشنبه‌های هر هفته، ۲۰ دقیقه قبل از اذان مغرب با تلاوت قاریان ممتاز شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha