حضور 93 هزار زائر البرزی در پیاده‌روی اربعین حسینی
کد خبر: 4167694
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

حضور 93 هزار زائر البرزی در پیاده‌روی اربعین حسینی

مدیر حج و زیارت استان البرز گفت: ۹۳ هزار نفر از البرز در پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی امسال شرکت کردند.

پیاده‌روی اربعین حسینی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حج و زیارت البرز، محمدحسن سامعی، مدیر حج و زیارت البرز اظهار کرد: زائران پیاده‌روی اربعین حسینی امسال همچون سال گذشته پس از نام‌نویسی در سامانه سماح و طی مراحل قانونی همچون دریافت کارت شناسایی و بیمه در این مراسم بین‌المللی و مذهبی شرکت کردند.

وی با اشاره به آغاز نام‌نویسی زائران پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح از سوم مردادماه گفت: اعزام زائران نیز از ۲۷ مردادماه (اول ماه صفر) آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

سامعی با اشاره به اینکه زائران اربعین حسینی باید برای اعزام نام‌نویسی کنند، ادامه داد: با پایان رسیدن اربعین حسینی هنوز تعدادی از هموطنان برای زیارت در کشور عراق هستند که به‌دلیل جمع‌شدن موکب‌ها توصیه می‌شود هرچه زودتر به کشور بازگردند.

این مسئول با بیان اینکه  ۹۳ هزار نفر از البرز در پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی امسال شرکت کردند، گفت: با توجه به سیل مشتاقان زیارت اربعین حسینی و درنظر گرفتن محدودیت‌های موجود و به‌منظور بهره‌مندی سایر زائران از این فرصت ارزشمند، بهتر است زائران برنامه برگشت خود را حداکثر طی یک هفته از تاریخ اعزام تعیین کنند.

انتهای پیام
captcha