جابجایی 9691 زائر اربعینی خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4168014
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

جابجایی 9691 زائر اربعینی خراسان‌جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از جابجایی 9 هزار و 691 نفر زائر اربعین حسینی(ع) استان توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرزها خبر داد.

اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبیاسداله جلال‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی در خصوص جابجایی زائران اربعینی در مسیر بازگشت از عراق گفت: از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا 18 شهریورماه، 9 هزار و 691 زائر استان با 452 سفر برای حضور در مراسم اربعین به پایانه‌های مرزی اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: با اتمام مراسم اربعین حسینی و موج بازگشت زائران همکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تمام تلاش خود را به‌کار بردند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین شود.

جلال‌زاده ادامه داد: به این منظور 210 سفر توسط ناوگان مسافربری تا تاریخ 17 شهریورماه برای بازگشت زائران از مرزهای تعیین شده انجام و هفت هزار و 183 زائر به استان بازگشت داده شدند. همچنین در این مدت به‌منظور نظارت بر روند جابجایی زائران اربعین حسینی بازدید و نظارت مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های مسافربری انجام شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان و همچنین پایانه مرزی مهران بر روند جابجایی زائران حسینی نظارت داشتند، یادآور شد: در طی این مدت برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران، همه توان و ظرفیت حمل‌ونقل جاده‌ای استان مورد استفاده قرار گرفت تا زائران با کمترین معطلی جابه‌جا شوند.

انتهای پیام
captcha