عملیات بازگشت زائران اربعین پایان یافت
کد خبر: 4168083
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

عملیات بازگشت زائران اربعین پایان یافت

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: عملیات بازگشت زائران اربعین حسینی از فرودگاه شهید باکری ارومیه امروز خاتمه پیدا کرد.

محمدعلی نائل قراملکی، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدعلی نائل قراملکی، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی، امروز 19 شهریور، در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه، گفت: در ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۱۹ شهریور ماه به عبارتی امروز در فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه عملیات بازگشت زائران اربعین حسینی استان خاتمه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه، عملیات بازگشت زائران حسینی به استان از روز جمعه ۱۷ شهریور آغاز شده بود و امروز  ۱۹  شهریور به پایان رسید، گفت: در بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۱۹ شهریور امسال  در حدود ۸۲۴ زائر با انجام ۴ پرواز رفت و برگشت  توسط شرکت هواپیمایی آتا از فرودگاه ارومیه به نجف و بالعکس عازم شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، تجلی عینی شعار «همه پای کار اربعین هستیم» را امروزه شاهد هستیم، گفت: از مدت‌ها قبل برای پذیرایی زوار حسینی، برنامه‌ریزی انجام داده بودیم.

وی با بیان اینکه، تمام مسئولان و عوامل فرودگاهی با تمام توان برای خدمات‌رسانی به زائران ابا‌عبدالله الحسین (ع) تلاش کردند، گفت: در این راستا، دو  موکب ویژه بدرقه زائران در فرودگاه ارومیه برپا شد و از زائران پذیرایی به عمل آمد.

قراملکی اهدای بسته فرهنگی و مذهبی به کودکان، اجرای گروه سرود، چاووشی‌خوانی، تئاتر خیابانی و غیره را مورد اشاره قرار داد و گفت: این برنامه‌ها با استقبال زائران همراه می‌شد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha