به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجتالاسلام حسینیثابت، مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: دفاتر پاسخگویی حرم مطهر بانوی کرامت در ایام اربعین روزانه بین ۸۰۰ تا یک هزار نفر مراجعهکننده دارند.
وی با بیان اینکه در این ایام به خاطر حضور پر شور مردم در حرم مطهر ساعات کار و تعداد میزهای پاسخگویی افزایش داشته است، گفت: در کنار هر میز پاسخگویی به مسائل شرعی میز پاسخگویی به مسائل و شبهات اعتقادی و میز تصحیح قرائت نماز نیز وجود داشت که مورد استقبال زائران قرار گرفت.
مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: در مجموع چهار دفتر پاسخگویی ثابت واقع در ورودی شبستان امام خمینی(ره) از سمت صحن صاحبالزمان(عج)، بابالسلام، مسجد بالاسر و حجره ۱۹ صحن امام رضا(ع) در دو شیفت صبح و عصر و چهار دفتر سیار واقع در ورودی درب ۸ حرم مطهر، رواق علامه مجلسی، بابالسلام و شبستان نجمه خاتون(س) در شیفت عصر پاسخگوی زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) هستند.
وی گفت: از دیگر خدمات بخش پاسخگویی حرم مطهر بانوی کرامت بیان احکام مبتلابه مردم، بین دو نماز در شبستان امام خمینی(ره) و مسجد اعظم است که احکام عزاداری، زیارت، قرآن، سفر و سایر احکام مورد نیاز مردم در این ایام بیان میشود.
انتهای پیام