یاد «محمدرضا شهیدی‌پور» در «نگارستان» رادیو معارف + صوت
کد خبر: 4168689
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

یاد «محمدرضا شهیدی‌پور» در «نگارستان» رادیو معارف + صوت

مستند نگارستان رادیو معارف از 22 تا 24 شهریورماه پخش می‌شود. در نگارستان به بخشی از زندگی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور، قاری، حافظ کل قرآن، مؤلف و پژوهشگر قرآنی از زبان شاگرد و دوستان ایشان پرداخته می‌شود.

نگارستان عنوان مستند شبکه رادیویی معارف

به گزارش ایکنا، نگارستان، عنوان مستند شبکه رادیویی معارف است که با محوریت زندگی علما و روحانیون مطرح و شاخص به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود و در این هفته و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور، قاری، حافظ کل قرآن، مؤلف و پژوهشگر قرآنی، سه برنامه را به ایشان اختصاص داده است.

بنابر گفته سیدمحمدمهدی رکنی‌حسینی، تهیه‌کننده مستند نگارستان «در این مستند سه قسمتی، ضمن گفت‌وگو با شاگردان مرحوم شهیدی‌پور چون حجج اسلام ابوالفضل حکیمی و علی قاسمی و مهدی فروغی و برخی از دوستان ایشان چون محمدعلی خواجه‌پیری و حسین اسدی و ...، برش‌هایی از گفت‌وگویی که با مرحوم شهیدی‌پور در زمان حیاتشان انجام شده است به منظور آشنایی با فعالیت‌ها و خدمات علمی و قرآنی ایشان و نیز ماجرای ضبط 20 هزار نوار کاست از تلاوت‌های قاریان جهان، تقدیم شنوندگان می‌شود».

کد

مستند نگارستان به مدت بیست دقیقه، از امروز 22 تا 24 شهریورماه از ساعت 8:30 از رادیو معارف بر روی موج اف ام، فرکانس 96.5 مگاهرتز و موج ای ام فرکانس 1071 مگاهرتز قابل دریافت است.

نگارستان عنوان مستند شبکه رادیویی معارف

ناهید ارنجی

انتهای پیام
captcha