اعزام 64 هزار زائر از فارس به مرز شلمچه در طرح اربعین
کد خبر: 4168842
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

اعزام 64 هزار زائر از فارس به مرز شلمچه در طرح اربعین

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از اعزام 64 هزار و 575 نفر زائر از مقصد استان فارس از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر بین شهری به پایانه‌ مرزی شلمچه از ابتدا تاپایان طرح اربعین خبر داد.

اعزام زائران اربعین حسینیبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا راستیار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس امروز، 22 شهریورماه در جمع خبرنگاران  گفت: طرح سراسری اربعین و اعزام زائران به مرزهای غربی کشور از ۲۷ مردادماه سال جاری آغاز شد که با توجه به استقبال خوب مردم تا پایان روز پانزدهم شهریور 64 هزار و 575 نفر زائر از مبدا فارس به سمت مرز شلمچه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: زائرین اعزامی از این استان در قالب 2310 سفر به مرزها اعزام شده‌اند که از این تعداد 32 هزار زایر در قالب 1333 سفر از شهر شیراز به مرز شلمچه اعزام شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در پایان ضمن تقدیر از تمام کارکنان، تشکل‌های صنفی، راهداران و رانندگان تلاشگر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی خدمت‌گزاران به زائران اربعین حسینی، شاهد حماسه عظیم و بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای و راهداری استان در کمک‌رسانی به زائران با توجه به شرایط گرم آب و هوایی بودیم و سعی شد با کمترین معطلی به شهرهای خود جابه جا شوند.

انتهای پیام
captcha