نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در همدان برپا می‌شود
کد خبر: 4169573
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در همدان برپا می‌شود

مدیر دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید همدان با حضور ناشران این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برگزار می‌شود.

علی ناظری، مدیر دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در استان همدانعلی ناظری، مدیر دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید همدان با حضور ناشران این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص دومین کنگره است، در این نمایشگاه فعالیت‌های انجام شده در بین دو کنگره به صورت اثر مکتوب در غرفه‌ها عرضه می‌شود. بخش دیگر از آثار این نمایشگاه آثاری در حوزه مقاومت، آثار دفاع مقدسی که به ۱۰ زبان دنیا ترجمه شده است، آثاری با موضوعات کارشناسی و اندیشه ورزی که برای جامعه تازگی دارد، آثار مقاومت و آثار انقلاب اسلامی است.

ناظری با اشاره به اینکه از تعداد ۱۲۰ ناشر تخصصی دفاع‌مقدس برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است، تصریح کرد: قرار است بین ۶ تا ۷ هزار عنوان کتاب در گونه‌های مختلف ادبی از ناشران شناخته شده و معروف در این نمایشگاه استفاده شود.

مدیر دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقـاومت در استان تصریح کرد: در این نمایشگاه برنامه‌های جنبی در حوزه کودک و نوجوانان تدارک دیده شده است که فضای فرح بخشی را برای نمایشگاه ایجاد می‌کند همچنین حوزه‌های قرآن، عفاف و حجاب، استکبارستیزی و جنگ نرم در این نمایشگاه غرفه‌های مخصوصی دارند.

معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه افزود: دوازدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از تاریخ  ۱۵ مهر تا ۲۱ مهر به مدت ۱۵ روز برپا است که از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و 16 تا 20 میزبان مخاطبان در شهر همدان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه محل برگزاری نمایشگاه با مرکز شهر فاصله دارد، افزود: امیدواریم با تبلیغات خوب و گسترده برای این رویداد بزرگ استقبال خوب هم انجام گیرد بنابراین تمام تلاشمان این است که یک نمایشگاه خوب در سطح استاندارد و قوی برگزار شود تا بتوانیم آثار جدید و قدیمی دفاع مقدس را عرضه کنیم.

ناظری در پایان گفت: تمهیداتی برای حمل و نقل در شهرستان‌های اطراف در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند از این نمایشگاه به راحتی دیدن کنند.

انتهای پیام
captcha