ارتش ۱۵ مقام برتر در مسابقات قرآن بانوان نیروهای مسلح دریافت کرد
کد خبر: 4170371
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
سرهنگ میدانی خبر داد:

ارتش ۱۵ مقام برتر در مسابقات قرآن بانوان نیروهای مسلح دریافت کرد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش با اشاره به اینکه ارتش مقام نخست چهارمین دوره مسابقات قرآنی خانواده‌های نیروهای مسلح را کسب کرد، گفت: ارتش حائز 75 رتبه برتر در بخش خانواده‌ها و 15 رتبه برتری در بخش بانوان شاغل شد.

سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره  قرآن، عترت و نماز ارتش در گفت‌وگو با ایکنا گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآنی خانواده‌ها و چهاردمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل  نیرو های مسلح  با حضور بیش از ۸۰۰ نفر در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزای ۲۰، ۱۵، ۱۰، ۵ و ۳، درک مفاهیم سطح ۱ و ۲ (براساس مفاهیم جزء ۲۲)و اذان (ویژه پسران) برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش خانواده‌ها مقام اول را کسب کرد و فرماندهی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند. 

رئیس اداره  قرآن، عترت و نماز ارتش اظهار کرد: در بخش بانوان شاغل نیز ارتش رشد بسیار خوبی داشت به نحوی که 15 مقام کسب کرد که در این بخش سپاه پاسداران در جایگاه اول، ارتش جمهوری اسلامی ایران در جایگاه دوم، فرماندهی انتظامی در جایگاه سوم و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جایگاه  چهارم قرار گرفت.

 75 رتبه برتر در بخش خانواده‌های کارکنان ارتش

وی تصریح کرد: ارتش برای چهارمین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح در بخش خانواده‌ها و برای هشتمین سال(با توجه به برپایی دوسالانه مسابقات نیروهای مسلح) فاتح مسابقات قرآن نیروهای مسلح شد، به شکلی که در کنار کسب 15 رتبه برتری در بخش بانوان شاغل، 75 رتبه برتری(مقام‌های اول تا پنجم) در بخش خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، کسب کرد.

انتهای پیام
captcha