بازسازی عملیات والفجر مقدماتی در جاجرم
کد خبر: 4170988
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

بازسازی عملیات والفجر مقدماتی در جاجرم

فرمانده سپاه خراسان‌شمالی از بازسازی عملیات والفجر مقدماتی در شهرستان جاجرم طی سه روز خبرداد.

سردار پاسدار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالیسردار پاسدار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس بازسازی عملیات والفجر مقدماتی و نمایش رزمی در منطقه عمومی آلومینا جاجرم به همت سپاه جوادالائمه استان برنامه‌ریزی شده که تلفیقی از برنامه‌های عملیاتی، رزمی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه بازسازی عملیات والفجر مقدماتی مظلومیت رزمندگان هشت ساله دوران دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد، گفت: بازسازی عملیات والفجر مقدماتی از روز گذشته از ساعت 16 تا 18 در منطقه آلومینا جاجرم آغاز شده و فردا سه شنبه چهارم مهرماه نیز ادامه دارد.

فرجی با بیان اینکه تعداد بسیاری از بسیجیان و پاسداران کار بازسازی را اجرا و مدیریت می‌کنند، افزود: این بازسازی مورد استقبال بی‎نظیر شهروندان قرار گرفت که موجب دلگرمی و همچنین مایه افتخار و سربلندی بوده  ونشان از پایبندی مردم به ارزش‌های ماندگار و انقلابی دفاع مقدس دارد.

وی تصریح کرد: عملیات والفجر مقدماتی عملیات تهاجمی گسترده نیروهای مسلح ایران در دفاع مقدس بود، که به مدت سه روز در بهمن‌ماه ۱۳۶۱ به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشارکت نیروی زمینی ارتش، در منطقه عماره، عراق انجام شد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: طی هفته دفاع مقدس در مجموع ۴۳ عنوان برنامه اصلی با ۳ هزار فعالیت در سطح سپاه استان و بسیج در این هفته اجرایی می‌شود که برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، رزمایش فرهنگی رهروان شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، رژه مقتدرانه نیروهای مسلح با محوریت سپاه در مرکز استان، صبحگاه مشترک نظامی در شهرستان‌ها، نواختن زنگ مقاومت در آغاز سال تحصیلی بخشی از برنامه‌‎ها است.

انتهای پیام
captcha