نشست هماهنگی کارگروه هفته ملی کودک در آذربایجان غربی برگزار شد
کد خبر: 4172451
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
به ریاست مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی

نشست هماهنگی کارگروه هفته ملی کودک در آذربایجان غربی برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه هفته ملی کودک سال ۱۴۰۲ به ریاست افشار کبیری، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

نشست هماهنگی کارگروه هفته ملی کودک در آذربایجان غربی برگزار شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه هفته ملی کودک سال ۱۴۰۲ به ریاست افشار کبیری، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

افشار کبیری، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ضمن تبریک هفته وحدت با تأکید بر اهمیت هدفمند بودن برنامه های هفته ملی کودک گفت: طرح و برنامه‌ریزی در حوزه‌ی کودک و نوجوان صرفا نباید منحصر به ایام خاصی مانند هفته کودک باشد و تمامی متولیان این حوزه باید برای تمامی ایام و فصول برنامه‌هایی جامع، هدفمند و مهمتر از همه برنامه‌هایی کاربردی ارائه دهند.

دبیر مرجع استانی حقوق کودک، حق حیات، حق آموزش و حق بهره‌مندی از تفریح، بازی و سرگرمی را در زمره‌ی حقوق اولیه کودک عنوان و تصریح کرد: امروزه سلامت کودک، تنها در بهداشت و سلامت جسمی خلاصه نمی‌شود و سلامت اجتماعی، عاطفی، بهداشت روان و بسیاری دیگر از ابعاد را در بر می گیرد.

کبیری بر لزوم تشکیل دبیرخانه دائمی کودک در استان تأکید و خاطرنشان کرد: ضرورت نگاهی تازه با ملحوظ نظر قرار دادن ابعاد ایجابی و سلبی در حوزه‌ کودک و نوجوان بیش از گذشته ضروری می‌کند.

انتهای پیام
captcha