یاری‌رسانی ۱۷۹۰ حامی میاندورودی به فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین
کد خبر: 4173201
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

یاری‌رسانی ۱۷۹۰ حامی میاندورودی به فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میاندرود گفت: یک هزار و ٧٩٠ نفر از حامیان شهرستان میاندرود از ۱۸۵ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین این شهرستان حمایت می‌کنند.

محمد تقی جلالی، رئیس کمیته امدادامام(ره) میاندورود،

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، محمدتقی جلالی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میاندرود با بیان اینکه در حال حاضر سه هزار و ۵٨٢ نفر در میاندورود تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: یک هزار و ٧٩٠ نفر از حامیان شهرستان میاندرود از ۱۸۵ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین این شهرستان حمایت می‌کنند.

وی افزود: در شش ماهه امسال حامیان عزیز و بزرگوار مبلغ ١٨ میلیارد ریال به حساب مستقیم فرزندان ایتام و خانواده‌های طرح محسنین به‌صورت نقدی و کالای معیشتی واریز و اهدا کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ١١١ درصد  رشد داشته است. ‌

جلالی تصریح کرد: خیران عزیز در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به‌صورت اینترنتی به آدرس  ekram.emdad.ir اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد امام(ره) میاندورود با بیان اینکه خیران  و نیکوکاران  می‌توانند به‌صورت نقدی و غیرنقدی یاری‌گر نیازمندان باشند، یادآور شد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در بخش‌های مختلف شامل معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، قرض ماندگار، سپرده‌گذاری، تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و... کمک‌های خود را به کمیته امداد تحویل داده تا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha