مقاومت فلسطین نتیجه انباشت چندین دهه ظلم رژیم غاصب صهیونیستی است
کد خبر: 4174254
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
جریان حکمت ملی عراق:

مقاومت فلسطین نتیجه انباشت چندین دهه ظلم رژیم غاصب صهیونیستی است

جریان حکمت ملی عراق گفت: تحولات فلسطین و مقاومت امروز مردم آن در نتیجه انباشت چندین دهه ظلم و بی‌عدالتی از سوی رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش ایکنا به نقل از الفرات نیوز، دفتر سیاسی جریان حکمت ملی عراق به رهبری عمار الحکیم بر موضع قاطع و حمایتی خود از آرمان فلسطین و مردم مقاوم آن در برابر رژیم غاصب اسرائیل اعلام کرد.

در این بیانیه آمده اسـت: تحولات و حوادث شتابان در فلسطین عزیز و آنچه امروز مردم صبور و مقاوم آن در معرض آن قرار دارند، چیزی نیست جز انباشت چندین دهه ظلم، بی عدالتی، سوء استفاده و بی انصافی توسط این رژیم غاصب که به حیثیت مردم اهانت کرده و به دنبال تحمیل سیاست امر واقع و ادامه رویکرد تصرف و یهودی‌سازی سرزمین و نادیده گرفتن مواضع صریح صادر شده از سوی سازمان ملل و تداوم شهرک‌سازی‌های غیرقانونی و محاصره و گرسنه نگاه داشتن عمدی فلسطینیان است.

جریان حکمت ملی عراق گفت: این امر مستلزم یک موضع جدی و مسئولانه بین‌المللی است، به نحوی که سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب با اتخاذ موضعی یکپارچه از جامعه بین‌المللی بخواهند در برابر فجایع جاری و بمباران نظام‌مند مناطق پرجمعیت فلسطین از سوی اسرائیل که زنان، کودکان و افراد بی دفاع را هدف قرار می‌دهد، سکوت نکند.

در این بیانیه آمده است:  ما در جریان حکمت ملی بر موضع تاریخی و ثابت خود در حمایت از ملت فلسطین و مساله عادلانه آن تاکید می‌کنیم, این موضع برخاسته از تکلیف دینی و آرمان های ملی ماست و ما پشتیبان فلسطین در شرایط دشوارو نقاط عطف آن خواهیم ماند.

جریان حکمت ملی عراق تأکید کرد: نبرد طوفان الاقصی وحدت کلمه بیشتر فلسطینی‌ها و کنار گذاشتن اختلاف‌ها را می‌طلبد و پیروزی از آن ملت مقاوم و اصیل فلسطین خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha