اخبار مؤسسات قرآنی یزد در رادیو قرآن منعکس می‌شود
کد خبر: 4175330
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

اخبار مؤسسات قرآنی یزد در رادیو قرآن منعکس می‌شود

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به همکاری این اتحادیه با رادیو قرآن، از انعکاس محافل و اخبار مؤسسات قرآنی این استان در ویژه‌برنامه‌های این رسانه خبر داد.

محمد شایق، اتحادیه قرآنی یزدمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به همکاری این اتحادیه با رادیو قرآن گفت: در همین راستا، اخبار مؤسسات فرهنگی، قرآن و عترت و خانه‌های قرآن در سطح استان در دو ویژه برنامه رادیو قرآن به صورت زنده منعکس خواهد شد.

وی ادامه داد: این اخبار قرار است در برنامه «افق» شنبه‌ها و همچنین ویژه برنامه‌ نیمروزی که هر روزه بعد از اخبار ساعت 14 پخش می‌شود، در رادیو قرآن پخش شود. همچنین مؤسسات و خانه‌های قرآن می‌توانند برای پوشش محافل قرآنی، درخواستی به اتحادیه قرآنی استان ارسال و اطلاعات و گزارش‌ محافل را به صورت مصور ارائه کنند که اقدامات لازم برای حضور اکیپ رادیو قرآن به منظور مصاحبه و پوشش این محافل صورت خواهد گرفت.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در پایان گفت: مؤسسات و خانه‌های قرآن استان یزد می‌توانند اخبار و اطلاعات محافل خود را به شماره 09901771310 اتحادیه قرآنی یزد ارسال کرده تا به رادیو قرآن انعکاس داده شود.

انتهای پیام
captcha