پایان دوره تربیت مدرس قرآن دارالقرآن بسیج + فیلم و عکس
کد خبر: 4179419
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

پایان دوره تربیت مدرس قرآن دارالقرآن بسیج + فیلم و عکس

دومین دوره تربیت مدرس قرآن که از سوی دارالقرآن بسیج که از ششم تا یازدهم آبان‌ماه درجریان بود، صبح امروز با برگزاری مراسم اختتامه پایان یافت.

پایان دوره تربیت مدرس قرآن دارالقرآن بسیج + فیلم و عکس

به گزارش ایکنا، مراسم اختتامیه دومین دوره تربیت مدرس قرآن کریم که از سوی دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین برنامه‌ریزی شده بود، شامگاه چهارشنبه دهم آبان‌ در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت مهدی فروغی، قاری بین‌المللی کشورمان آغاز شد، علاوه بر حجت‌الاسلام والمسلمین احسان رضایی، معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین، بیش از 100 نفر از شرکت کنندگان در این دوره نیز حضور داشتند. 

سخنرانی معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین و ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی بسیج از سوی مدیر دارالقرآن این سازمان، از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه دومین دوره تربیت مدرس قرآن کریم بود. این دوره بعدازظهر امروز 11 آبان‌ و با پایان یافتن آموزش‌ها به اتمام رسید.

برنامه‌ریزی برای برگزاری این دوره اعم از ثبت‌نام و سایر جزئیات آن از مردادماه امسال شروع شد،‌ پس از پایان فرایند ثبت‌نام ۱۸۰۰ نفر ثبت نام کردند، با توجه به ظرفیت محدود این دوره مصاحبه‌هایی از افراد ثبت نام شده به عمل آمد و در نهایت ۱۴۰ نفر برای حضور در این دوره انتخاب شدند.

این دوره در دو رشته مدرسی روخوانی و مدرسی حفظ قرآن کریم در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد و طی روزهای ششم تا یازدهم آبان‌ در مجتمع یاوران مهدی(عج) واقع در جمکران قم برگزار شد. 

افرادی که موفق به دریافت گواهی پایانی حضور در این دوره باشند، در واحدهای قرآنی دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین، پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد،‌ مراکز تخصصی قرآن و مراکز تخصصی دارالتحفیظ مورد استفاده قرار خواهند گرفت. 

 
انتهای پیام
captcha