۳۲ حافظ قرآن‌کریم در مرحله دوم آزمون اعطای مدرک موفق به دریافت گواهینامه حفظ شدند
کد خبر: 4179707
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

۳۲ حافظ قرآن‌کریم در مرحله دوم آزمون اعطای مدرک موفق به دریافت گواهینامه حفظ شدند

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان از قبولی ۳۲ نفر از شرکت‌کنندگان آزمون شفاهی اعطای مدرک حافظان قرآن زنجان در مرحله دوم خبر داد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان

حجت‌الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، از قبولی ۳۲ نفر از شرکت‌کنندگان آزمون شفاهی اعطای مدرک حافظان قرآن زنجان در مرحله دوم خبر داد و اظهار کرد: اواخر تیر امسال با حضور حافظان قرآنی، در مرکز استان برگزار شد و اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم اعلام شد.

وی ادامه داد: این آزمون همزمان با سراسر کشور، تیرماه سال‌جاری و با حضور ۸۸ نفر از حافظان قرآن‌کریم در استان زنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسنی افزود: پس از اعلام نتایج، تعداد ۲۹ نفر از شرکت‌کنندگان زنجانی با کسب نتیجه قبولی، حائز دریافت مدرک تخصصی درجات ۵ و ۴ و ۳ شدند و سه نفر بعنوان حافظ برتر راهی مرحله سوم شدند. بر همین اساس آزمون مرحله سوم (مفردات) جمعه مورخ ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: آزمون مرحله دوم حفظ تخصصی نیز شامل آزمون‌های شفاهی بود که در این دوره تمامی مراحل آزمون شامل حسن حفظ، صوت و لحن، وقف و ابتدا و تجوید با استفاده از ظرفیت داوران مجاز بومی برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: آزمون تجدیدی اعطای مدرک تخصصی، امسال برای اولین بار اوائل آذرماه سال‌جاری با حضور ۲۳ نفر از حافظان برگزار خواهد شد. کسانی که در آزمون کتبی سال‌جاری شرکت و امتیاز لازم را دریافت کرده‌اند چنان‌چه تمایل به ثبت نام در آزمون شفاهی تجدید را نداشته باشند، استثنائا می‌توانند از معافیت کتبی برای سال ۱۴۰۳ و صرفا طی یک نوبت بهره ببرند.

انتهای پیام
captcha