اعلام فراخوان مرحله استانی دومین جشنواره ملی «سرود آفرینش» در کردستان
کد خبر: 4184197
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

اعلام فراخوان مرحله استانی دومین جشنواره ملی «سرود آفرینش» در کردستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از اعلام فراخوان مرحله استانی دومین جشنواره ملی «سرود آفرینش» خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده تا ۱۵ دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حمیدرضا گوهری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان

حمیدرضا گوهری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: سرود و موسیقی فرصت مناسبی است تا در یک همگرایی هنرمندانه شرایط مطلوب هم صدایی و همراهی را تجربه کنیم.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان با رویکرد ترویج کار گروهی بین نوجوانان و تربیت و خلاقیت، این فعالیت را مغتنم شمرده و به سنت پیشینیان‌ به واسطه سرود و موسیقی به دنبال تعمیق حکمت و معرفت انسانی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان استان کردستان بیان کرد: دومین جشنواره‌ ملی سرود آفرینش «نغمه‌های روشن فردا» با موضوعات سرزمین من (ایران، وطن، پرچم)، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نام‌آوران (شخصیت‌های تاریخی و انقلابی)، مراسم و مناسبت‌های ملی و آیینی، آزاد؛ در گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان و جوانان ۷ تا ۲۲ سال برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده برای حضور در جشنواره تا 15 دی‌ماه به آدرس دبیرخانه واقع در سنندج، خیابان طالقانی، خیابان ورزش، جنب پارک نسیم اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ارسال کنند.

گوهری در پایان یادآور شد: مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرودآفرینش «نغمه‌های روشن فردا» 15 بهمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha