گسترش روابط آموزشی و پژوهشی ایران با دانشگاه دفاع ملی عراق
کد خبر: 4190005
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

گسترش روابط آموزشی و پژوهشی ایران با دانشگاه دفاع ملی عراق

هیئتی از دانشگاه عالی دفاع ملی کشورمان به ریاست سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم از دانشگاه دفاع ملی عراق بازدید و در جریان این جلسه دو طرف علاقه‌مندی خود را به گسترش روابط در تمام زمینه‌های آموزشی و پژوهشی اعلام کردند.

دفاع ملی // عراق// نیاز به ادیت

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه دفاع ملی، هیئتی از دانشگاه عالی دفاع ملی به ریاست سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم از دانشگاه دفاع ملی عراق بازدید کرد و در جلسه مشترک با سرلشکر عقیل، رئیس این دانشگاه و مسئولان آن، تفاهم‌نامه همکاری که سال گذشته بین طرفین امضاء شده بود مورد پیگیری قرار گرفت.

 در جریان این دیدار طرفین علاقه‌مندی خود را به گسترش روابط در تمام زمینه‌های آموزشی و پژوهشی اعلام کردند.

دیدار رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ایران با مشاور امنیت ملی عراق

سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به همراه مسئولین این دانشگاه صبح دیروز، 4 دی ماه با قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق دیدار و در مورد همکاری‌های پژوهشی و مطالعات مشترک در حوزه آینده‌پژوهی و محیط‌شناسی راهبردی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

گسترش روابط آموزشی و پژوهشی ایران با دانشگاه دفاع ملی عراق

در این دیدار رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گزارشی از اقدامات آموزشی و پژوهشی مشترک را به طرف عراقی ارائه داد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به عراق با رئیس پلیس فدرال عراق نیز دیدار داشت.

سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در رأس هیئتی از مسئولین این دانشگاه صبح دیروز، در بازدید از پلیس فدرال عراق ضمن آشنایی با وظایف، توانایی‌ها و فعالیت‌های این پلیس، به‌طور ویژه با نقش این نیرو در مبارزه با داعش و بازگرداندن امنیت به عراق آشنا شدند.

در جلسه مشترکی که میان رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و هیئت همراه با مسئولین و فرمانده پلیس اتحادیه عراق، سرلشکر صالح ناصر العامری تشکیل شد، طرفین به زمینه‌های همکاری متقابل پرداخته و در نهایت هیئت دانشگاه عالی دفاع ملی جمهوری اسلامی ایران با احترام در جایگاه مقام شهدا از موزه پلیس عراق نیز بازدید کردند.

دفاع ملی // عراق// نیاز به ادیت

انتهای پیام
captcha