بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضایی و حقوقی + متن کامل برنامه‌ها
کد خبر: 4190688
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
دستورکار هفتگی کمیسیون‌های مجلس

بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضایی و حقوقی + متن کامل برنامه‌ها

کمیسیون‌ قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از روز 10 تا 12 دی‌ماه به بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب (اعاده‌شده از سوی شورای نگهبان) می‌پردازد.

کمیسیون‌ قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا، جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی این هفته برگزار می‌شود که برخی از مهمترین آنها به شرح ذیل است:

کمیسیون اجتماعی:

دوشنبه 11 دی: حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برای ارائه گزارش عملکرد در حوزه‌ فعالیت‌ها و خدمات اجتماعی به ویژه در مناطق محروم ـ حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ارائه گزارش عملکرد این کمیته در موضوعات اشتغال، کمک به محرومان و اقدامات انجام ‌گرفته در راستای توانمندسازی اشخاص تحت پوشش.

کمیسیون اقتصادی:

دوشنبه 11 دی: نشست اعضای کمیسیون با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

 کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

یکشنبه 10 دی: حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون برای پاسخ به سؤالات چهار نفر از نمایندگان ـ بررسی مهمترین تحولات منطقه با حضور مقامات ارشد مربوطه.

دوشنبه 11 دی: حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای پاسخگویی به سؤالات دو نفر از نمایندگان ـ حضور وزیر کشور در کمیسیون برای ارائه گزارش عملکرد در حوزه‌های مربوطه.

کمیسیون فرهنگی:

یکشنبه 10 دی: جمع‌بندی و ارسال گزارش لایحه بودجه 1403 کل کشور.

دوشنبه 11 دی: استماع گزارش رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ انتخاب دو نفر از اعضا جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح تشدید مقابله با تهدیدات دولت‌های متخاصم و همکاری‌کنندگان با آنها علیه امنیت و مصالح کشور.

کمیسیون قضایی و حقوقی:

یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه 10، 11 و 12 دی: بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب (اعاده شده از شورای نگهبان).

متن کامل برنامه کمیسیون‌های مجلس را  اینجا ببینید.           

انتهای پیام
captcha