بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در قم تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4190963
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در قم تجلیل می‌شوند

نماینده بنیاد دعبل خزاعی قم از تجلیل و تکریم بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن در این استان خبر داد.

غلامرضا فلاح، نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد دعبل خزاعی قم، غلامرضا فلاح، نماینده بنیاد دعبل خزاعی قم طی سخنانی اظهار کرد: بنیاد دعبل خزاعی به‌منظور تکریم و نکوداشت بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی رویداد «بانوان بهشت» را در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در این رویداد بیش از ۱۳۵ نفر از بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در سراسر کشور تجلیل می‌شوند، افزود: در شهر مقدس قم نیز پنج نفر از این بانوان برگزیده، تجلیل می‌شوند که علاوه بر تقدیرنامه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، نشان فاطمه و هدایایی نیز به این بانوان اهدا خواهد شد.

فلاح افزود: بنیاد دعبل خزاعی استان قم در طول سال نیز برنامه بازدید و تکریم از پیر غلامان حسینی را دارد که امسال مقرر شد در راستای تعظیم و تکریم بانوان خادم و پیشکسوت مجالس اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) که سالیان درازی در خدمت به روضه، مجلس‌داری، تبلیغ و هیئت‌داری نقش داشتند، از آنان در قالب رویداد «بانوان بهشت» تجلیل شود.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم گفت: این برنامه، دوشنبه، 11 دی‌ماه و در آستانه سالروز میلاد باسعادت بهانه خلقت حضرت فاطمه زهرا(س) که به نام روز زن نیز نامگذاری شده، برگزار خواهد شد و هیئتی از نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در استان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی و مسئولان فرهنگی استان با حضور در منازل این بانوان از تلاش‌ها و خدمات آنان قدردانی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha