جشن ویژه ولادت حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 4191279
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

جشن ویژه ولادت حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه آذربایجان غربی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری مراسمات ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره ) و بزرگداشت سال‌روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در چهار امامزاده و بقاع متبرکه سطح استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رستملو، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربیحجت‌الاسلام رستملو، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی از برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) و بزرگداشت سال‌روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در  چهار امامزاده و بقاع متبرکه سطح استان خبر داد.

وی افزود: در ارومیه این مراسم در محل امامزاده غریب حسن ساعت 10:30 روز 14 دی برگزار می‌شود که ویژه بانوان بوده و نیز در این روز 500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان اینکه روز 11 دی بعد از نماز مغرب و عشا امامزاده سیدبهلول خوی نیز میزبان مراسم گرامیداشت سردار حاج قاسم سلیمانی خواهد بود، افزود: همچنین در روز 14 دی مراسم جشن ویژه ولادت حضرت زهرا(س) در این امامزاده برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رستملو گفت: همچنین روز چهارشنبه 13 دی، بعد از نماز مغرب و عشاء امامزاده سیدمحمد سلماس و نیز دارالقرآن چایپاره میزبان جشن ویژه روز زن هستند.

انتهای پیام
captcha