برپایی همایش «تکنولوژی و فرهنگ» در پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی
کد خبر: 4191666
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

برپایی همایش «تکنولوژی و فرهنگ» در پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی

همایش ملی «تکنولوژی و فرهنگ: تاملات انتقادی با رویکردهای فلسفی- تاریخی» به میزبانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، همایش ملی «تکنولوژی و فرهنگ: تاملات انتقادی با رویکردهای فلسفی - تاریخی» به همت پژوهشکده تاریخ و فلسفه علم و با همکاری پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی و دیگر سازمان‌ها و نهادهای علمی کشور برگزار می‌شود. 

محورهای این همایش شامل زیست دینی، آفرینش هنری، سواد تکنولوژی، آموزش مجازی، انتقال تکنولوژی، سلامت و طبی‌سازی، زیست شهری و معماری، زیست سیاست و روان سیاست، هوش مصنوعی و آینده انسان و تاریخ تکنولوژی در تمدن اسلامی هستند.

علیرضا منجمی؛ رئیس پژوهشکده تاریخ و فلسفه علم پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و غلامحسین مقدم حیدری؛ دانشیار گروه فلسفه علم پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دبیران علمی این همایش هستند.

همایش ملی «تکنولوژی و فرهنگ: تاملات انتقادی با رویکردهای فلسفی - تاریخی» در روزهای ۱۶ و ۱۷ دی ماه از ساعت ۸ صبح در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

مقاله‌های این همایش ملی علاوه بر اینکه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه خواهد شد در مجلات فلسفه علم و پژوهش‌های علم و دین نیز منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمای شرکت در همایش اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام
captcha