تقویت بصیرت فکری و عملی در جامعه ضروری است
کد خبر: 4193073
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵

تقویت بصیرت فکری و عملی در جامعه ضروری است

مدیر کانون وابستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم ایجاد و تقویت بصیرت فکری و عملی در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: همه ظرفیت‌ها در این زمینه باید به کار بسته شود.

رسول سیدتاج‌الدینی، مدیر کانون وابستگان سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رسول سیدتاج‌الدینی، مدیر کانون وابستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 19 دی در همایش انس و الفت وابستگان و رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در  شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: باید درراستای تقویت بصیرت فکری و عملی در جامعه اهتمام شود، کما اینکه خوشبختانه اقشار مختلف مردم بصیر، هوشیار و آگاه به مقتضیات زمان بوده و آماده جهاد هستند.

وی مردم شاهین‌دژ را پرچم‌دار دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه توصیف کرد و گفت: مردم این خطه در همه عرصه‌های حساس به خط مقابله با دشمنان پیوسته و با دشمن‌شناسی، بصیرت فکری و عملی در کنار بهره‌مندی از عنایات الهی از اهداف نظام اسلامی دفاع کرده‌اند.

مدیر کانون وابستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، گفت: کسانی که نمی‌توانند رو در رو مقابل حاج قاسم و زائران ایشان بایستند مجبور می‌شوند با حرکت انتحاری زنان، کودکان و افراد بی‌دفاع را به شهادت برسانند، که این کارها به معنای واقعی کلمه نشان‌دهنده استیصال ایادی استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم بارها از مردم، مقاومت و روحیه شهادت‌طلبی جوانان ما شکست خورده‌اند پس مجبور شده‌اند رفتارهایی که در هیچ منشوری قابل‌پذیرش نیست از خود نشان دهند در نهایت منفور ملت‌های آزاده قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در نگاه بسیاری از تحلیل‌گران دنیای غرب استقامت ملت ایران در تقابل با جنگ‌های نابرابر امری عجیب و خارج از هرگونه معادلات معمول می‌باشد، اضافه کرد: امروزه شاهد هستیم دامنه انقلاب اسلامی در سراسر منطقه گسترده شده و گفتمان انقلاب اسلامی هر روز پیش از گذشته در حال رشد، تقویت و بالندگی است.

سیدتاج‌الدینی برای تحقق مدینه فاضله باید تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: هرچند مشکلات اقتصادی هنوز مردم را آزار می‌دهد اما باید ضمن شکرگزاری مطالبه‌گر هم باشیم و با مشارکت تلاش کنیم گره‌ها یکی پس از دیگری گشوده شود، چون خداوند متعال نیز فرموده است «برای انسان چیزی جز حاصل تلاش او نیست».

انتهای پیام
captcha