برگزاری دوره آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز در خراسان رضوی
کد خبر: 4193087
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

برگزاری دوره آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز در خراسان رضوی

دوره آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز، ویژه مدیران و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی، در دی‌ماه برگزار می‌شود.

نمازبه گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی کاظمی‌نسب، مسئول ستاد اقامه نماز این اداره کل گفت: دوره آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز ویژه مدیران و فعالان کانون‌های مساجد استان با هدف آشنایی بیشتر مدیران و فعالان کانون‌های مساجد استان با شیوه‌های دعوت به نماز، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و نمازهای جماعت و استفاده از ظرفیت‌های متقابل فرهنگی و مذهبی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی وستاد اقامه نماز استان، از 21 تا 28 دی ماه جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری این دوره آموزشی با حضور اساتید مجرب و مطرح کشوری و ارائه گواهینامه رسمی و معتبر بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد حضرت اباالفضل العباس(ع) واقع در بلوار جانباز 9، حدفاصل وصال 4 و 6 انجام می‌شود.

کاظمی‌نسب گفت: این دوره به همت شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ستاد اقامه نماز استان، ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، مسجد و مجتمع فرهنگی و آموزشی حضرت اباالفضل العباس(ع) و کانون فرهنگی و هنری طلوع فجر مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha