جشنواره «رحمت» در مدارس ابتدایی البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4194394
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

جشنواره «رحمت» در مدارس ابتدایی البرز برگزار می‌شود

جشنواره «رحمت» از سوی مدارس جامعة‌القرآن با عنوان «بچه‌ها درست و زیبا نماز بخوانیم» در مدارس ابتدایی استان البرز برگزار می‌شود.

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان البرز

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا البرز اظهار کرد: جشنواره رحمت هر ساله از سوی مدارس جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در تمام شعب مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی کشور از جمله استان البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف ترغیب و تشویق دانش‌آموزان در زمینه روخوانی، روان‌خوانی و برطرف‌کردن کاستی‌های احتمالی در این حوزه برگزار می‌شود، گفت: جشنواره رحمت امسال با عنوان «بچه‌ها درست و زیبا نماز بخوانیم» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه با موضوعات سوره‌های نماز و در قالب نمایش، قصه، بازی کلاسی و همخوانی نماز در فضای کلاس درس برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در پایان گفت: در حال حاضر دبستان و پیش‌دبستانی‌های نماینده مؤسسه جامعة‌القرآن در استان، در مقطع پیش‌دبستانی همخوانی نماز دو رکعتی، در مقطع کلاس اول معرفی پنج تن آل عبا(ع)، قرائت و شعر سوره کوثر، در مقطع کلاس دوم نمایش با موضوع مفاهیم سوره قارعه در مقطع کلاس سوم نمایش عروسکی با موضوع مفاهیم سوره همزه را انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha