جشنواره‌های فجر در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود
کد خبر: 4194402
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
هم‌زمان با سراسر کشور

جشنواره‌های فجر در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: این استان میزبان سه جشنواره بین‌المللی «فیلم فجر، جشنواره موسیقی فجر و جشنواره هنرهای تجسمی فجر» هم‌زمان با سراسر کشور است.

نشست کمیته هنر و رسانه ستاد دهه فجر استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 26 دی‌ماه در نشست کمیته هنر و رسانه ستاد دهه فجر استان، اظهار کرد: باید تلاش کرد که برنامه‌های کمیته فرهنگ، هنر و رسانه دارای خلاقیت باشند، لذا نیازمند نگاه نو و خلاقانه به برنامه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای هستیم.

وی افزود: در شرایط خاص اجتماعی امروز نیازمند نگاه نو، تحولی، خلاقانه و با ابتکار جدید در برنامه‌های فرهنگی و هنری هستیم که اگر برنامه‌ها صرفاً تکراری باشند، بازخورد لازم را نمی‌تواند در جامعه داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد تأکید کرد: در دهه فجر علاوه بر توجه به مسئله تولید آثار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای باید اجرای آنها نیز به شکل مطلوب برگزار شوند، زیرا اگر کار هنری با ظرافت و خلاقیت اجرا شود، نقش‌آفرین و اثرگذار خواهد بود، اگر با کج سلیقگی برگزار شود، خیانت به هنر و رسالتی که به دنبال آن هستیم، محسوب می‌شود، زیرا کار فرهنگی و هنری قاعدتاً و ماهیتاً باید با کیفیت و خلاقیت اجرا شوند تا بتواند اثرگذاری خود را داشته باشد.

درخشان با اشاره به میزبانی استانی برای برگزاری سه جشنواره بین‌المللی «فیلم فجر، جشنواره موسیقی فجر و جشنواره هنرهای تجسمی فجر»، بیان کرد: مشارکت و استقبال از جشنواره‌های فجر بسیار مهم است، این جشنواره‌ها می‌توانند بسترهای لازم را برای شور و نشاط فراهم کنند و اصحاب رسانه برای حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر و انتخابات اسفندماه می‌توانند نقش ارزشمندی ایفا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در پایان گفت: نشست‌هایی برای کمیته فرهنگی و هنری برگزار می‌شود تا بتوان در زمینه اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی و هنری به جمع‌بندی بهتری برسیم.

انتهای پیام
captcha