آیین استقبال از دهه فجر در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4196738
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

آیین استقبال از دهه فجر در کرمان برگزار شد

آیین استقبال از چهل و پنجمین دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور خانواده شهدای تروریستی کرمان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

آیین استقبال از دهه فجر در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، آیین استقبال از چهل و پنجمین دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور خانواده شهدای تروریستی کرمان، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مردم و مسئولان شامگاه، نهم بهمن‌ماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با بیان اینکه یکی از تفاسیر «ایام‌ الله» روز یا روزهایی است که خداوند نعمت ویژه نصیب ملتی کرده، گفت: بی تردید دهه فجر از مصادیق ایام‌ الله است. دشمن در پیروزی انقلاب اسلامی غافلگیر شد و باور نمی‌کرد انقلاب ۴۵ ساله شود و جهان را متحول کند. امروز بیداری اسلامی جهان را فرا گرفته و با وجود آن که غزه ۱۰۰ روز درگیر جنگ است اما پیامد آن این است که اروپایی‌ها در غرب سراغ قرآن را می‌گیرند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: شهادت هموطنان این حادثه دلها را سوزاند و صاحب عزای این حادثه ملت بزرگ ایران و رهبری هستند. انتقام گرفته می‌شود و ضربه به داعش گوشه‌ای از این انتقام است.

حجت‌الاسلام خاتمی به استقامت، کرامت و متانت خانواده شهدای تروریستی نیز اشاره کرد و با تأکید بر اینکه راه این شهدا باید پر رهرو بماند، افزود: حاج قاسم نماد مقاومت است که روز به روز حضور او محسوس‌تر می‌شود. استواری جمهوری اسلامی، استواری مقاومت در جهان است و به کوری چشم آمریکایی‌ها خاورمیانه جدید به محوریت مقاومت شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه ایران زنده و شاداب است و فرموده امام راحل مبنی بر صدور انقلاب به جهان محقق شده، تصریح کرد: امروز پیام انقلاب به جهان صادر و بیداری اسلامی خواب را از چشم استکبار ربوده است. راه حفظ حرم جمهوری اسلامی که شهید مقاومت توصیه داشت؛ حمایت از ولایت است که نباید بگذاریم تنها بماند زیرا سیادت ما با تدابیر ولی‌فقیه است و ولایتمداری این حرم را حفظ می‌کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دو جریان انقلابی و ضد انقلاب در کشور، افزود: جریان ضدانقلاب به دنبال این است تا انتخابات را به رفراندوم ضد نظام تبدیل کند و مردم را به رأی ندادن تشویق و ترغیب می‌کنند تا آنچه در اغتشاشات به دست نیاوردند در این انتخابات به دست آورند لذا مشارکت در انتخابات حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام خاتمی در پایان بصیرت و حفظ امید را از راه‌های حفظ حرم جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: نظام در پی عاملین، آمرین و حامیان حادثه تروریستی است و مقتدرانه آنها را دستگیر کرده و می‌کند.

انتهای پیام
captcha