بهره‌برداری از ۶۰ پروژه گازرسانی در خراسان‌شمالی همزمان با دهه فجر
کد خبر: 4197041
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

بهره‌برداری از ۶۰ پروژه گازرسانی در خراسان‌شمالی همزمان با دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی گفت: همزمان با دهه فجر در سطح استان ۶۰ پروژه گازرسانی خانگی و صنعتی به بهره برداری می‌رسد. ‌

هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی، امروز، ۱۱ بهمن ماه در نشست خبری اظهارکرد: همزمان با ایام الله دهه فجر ۶۰ پروژه گازرسانی با ۱۴۶ میلیارد تومان اعتبار و بهرمندی دو هزار و ۹۶ خانوار از نعمت گاز در استان افتتاح می‌شود.
 
وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل گازرسانی به ۲۶ روستا با اجرای ۸۱ کیلومتر شبکه توزیع و هزینه کرد ۸۵ میلیارد تومان و برخورداری ۳۹۶ خانوار از نعمت گاز است.
 
هاشمی تصریح کرد: گازرسانی به یک هزار و ۷۰۰ واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی شامل ۷۵۰ واحد در بجنورد، ۴۵۰ فقره در شیروان و شهرستان‌‌های جاجرم و گرمه نیز هر کدام ۲۵۰ واحد و هزینه هشت میلیارد تومانی انجام شده که به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی یادآورشد: احداث خط انتقال کارخانه آلومینا و تقویت شهرستان‌های جاجرم و گرمه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و احداث هفت کیلومتر در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود. 
 
هاشمی گفت: گازرسانی به ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و اجرای بیش از ۱۱ کیلومتر شبکه در این ایام به بهره برداری می‌رسد.
انتهای پیام
captcha