دهه فجر امسال ۱۸ همت پروژه در گیلان افتتاح می‌شود
کد خبر: 4197302
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

دهه فجر امسال ۱۸ همت پروژه در گیلان افتتاح می‌شود

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت انقلابی شبانه روز تلاش می‌کند تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند، گفت: در ایام دهه فجر امسال ۱۸ همت افتتاح پروژه در استان داریم، ۴ همت هم تا عید به بهره‌برداری می‌رسد که بهره‌برداری از آزادراه و راه آهن رشت کاسپین نمونه آن هستند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 12 بهمن‌ماه در ویژه‌برنامه آغاز دهه مبارک فجر که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، مسئولین نظامی و انتظامی و اجرایی در گلزار شهدای رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب، اظهار کرد: انقلاب ما خون بها و میراث هزاران شهید، جانباز و آزاده است، این انقلاب شکوهمند در برابر توطئه‌های دشمنان با ایستادگی و مقاومت حفاظت شده و امروز با شکوه و اقتدار هر چه بیشتر ایستاد است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: امروز با تلاش همین جوانان و تکیه بر دانش بومی به موفقیت‌های چشمگیری در دنیا دست یافته‌ایم، در حالیکه پیش از انقلاب اسلامی پزشکان و شخصیت‌های علمی و دانشگاهی ازخارج کشور به ایران می‌آمدند و ما توان تربیت متخصص را نداشتیم، لذا انقلاب اسلامی همواره در کنار ملت است و با ایجاد امکانات مناسب، فراهم آوردن زیرساخت‌ها در روستا‌ها و ایجاد راه‌های ارتباطی مناسب با سایر کشور‌ها در راستای اقتدار ایران با دنیا در تعامل است.

استاندار گیلان با بیان اینکه به آمریکا اعلام می‌کنیم امروز ما معادلات و محاسبات منطقه را به دست گرفته‌ایم، گفت: امروز کشور ما بر پایه ارزش‌های دینی، اسلامی، انقلابی و راهنمایی‌های امام راحل بنا نهاده شده است، دولت انقلابی سیزدهم هم بر همین مبنا حرکت می‌کند.

عباسی افزود: قبل از انقلاب به روستاها توجه نمی‌کردند و مستشاران کشور را در دست داشتند، اما انقلاب با تدابیر امام راحل و حمایت مردم شکل گرفت و موازنه قدرت‌ را بر هم زد، بعد از انقلاب هیچ مستشاری اجازه دخالت در امور کشور را نداشت و مردم تعیین‌کننده سرنوشت کشور شدند لذا از افتخارات ما توفیق در عرصه‌های مختلف علمی، عمرانی، اقتصادی، سلامت و غیره است.

وی با تأکید بر اینکه براساس توصیه رهبر معظم انقلاب از اسلامیت و جمهوریت صیانت می‌کنیم، گفت: شرکت در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان مشارکت مردم برای داشتن آینده روشن و امیدوار کننده است، لذا حضور حداکثری مردم برای شرکت در این انتخابات اهمیت دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت انقلابی شبانه روز تلاش می‌کند تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند، گفت: در ایام دهه فجر امسال ۱۸ همت افتتاح پروژه در استان داریم، ۴ همت هم تا عید به بهره‌برداری می‌رسد که بهره‌برداری از آزادراه و راه آهن رشت کاسپین نمونه آن هستند.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم قطار توسعه و پیشرفت در حرکت است، تصریح کرد: گام‌های متعددی در راستای توسعه برداشته شده، بالای سرمان خدا و پیش روی ما آرمان‌های انقلاب قرار دارد و شاگردان مکتب امامین انقلاب هستیم و تا پای جای در مسیر صیانت از ارزش‌هایمان ایستاده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را با جان و دل اجرا کنیم.

عباسی گیلان را سرزمین سردار جنگل، آل بویه، هشت‌هزار شهید، بزرگان و عالمانی چون آیت‌الله بهجت دانست و تأکید کرد: به همت شما مردم انقلابی با همه تلاش به سوی توسعه گام برمی‌داریم.

استاندار گیلان با اشاره به آمادگی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفندماه، بیان کرد: انتخابات پایه تحول است، براساس منویات مقام معظم رهبری مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار رکن اساسی انتخابات است، اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس هم ضعیف می‌شود، اگر مجلس قوی و متخصص با حضور جوانان توانمند می‌خواهیم باید در انتخابات مشارکت پرشکوهی داشته باشیم.

وی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بسیار حائز اهمیت است، افزود: در ریل گذاری و سرعت بخشیدن برای توسعه به مجلس انقلابی نیاز است؛ هر رأی ما تیری بر قلب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، باید با بصیرت و همدلی و مشارکت در صحنه انتخابات اجازه دخالت بیگانگان را در امور کشورمان ندهیم و حماسه‌ای دیکر در پای صندوق‌های رای خلق کنیم.

انتهای پیام
captcha