سلسله نشست‌های «زنان و انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4197808
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

سلسله نشست‌های «زنان و انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های «زنان و انقلاب اسلامی» با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه و به همت پژوهشکده زن و خانواده در هفته جاری برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «زنان و انقلاب اسلامی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ سلسله نشست‌های «زنان و انقلاب اسلامی» به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه و به همت پژوهشکده زن و خانواده با همکاری انجمن علمی زن و خانواده برگزار می‌شود.

این نشست‌ها از روز یکشنبه ۱۵ بهمن از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ با موضوع «انقلاب و ابعاد عمل‌گرایانه عدالت میان زن و مرد» با سخنرانی فریبا علاسوند آغاز می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری در پژوهشکده زن و خانواده واقع در شهر قم، بلوار الغدیر، کوچه ۱۰، پلاک ۵، طبقه ۶، سالن جلسات در این نشست شرکت کنند و یا به صورت مجازی به آدرس http://live.wfrc.ac.ir آن را دنبال کنند.

نشست روز دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور زهرا داورپناه با موضوع «صورت‌بندی دریافت زنان انقلابی از فعالیت خود» برگزار می‌شود.

سه‌شنبه ۱۷ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲، زهرا شریف به موضوع «تلقی الهیاتی زنان به مثابه شاخص پیشرفت انقلاب اسلامی» می‌پردازد. همچنین چهارشنبه ۱۸ بهمن از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴، محمدتقی کرمی درباره «ظرفیت‌های دین و گفتمان انقلاب اسلامی در مشارکت سیاسی زنان» سخنرانی می‌کند.

یادآور می‌شود، مشروح این نشست‌ها به صورت روزانه در گروه اجتماعی ایکنا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha