دهه فجر فرصتی برای بازخوانی تاریخ انقلاب است
کد خبر: 4197927
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب:

دهه فجر فرصتی برای بازخوانی تاریخ انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: دهه فجر یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود پس باید در این زمینه گام برداشته شود.

محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآبمحمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: ایام الله فرخنده دهه فجر یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که باید حداکثر بهره را از آن ببریم.

وی بر لزوم برداشتن گام‌های عملیاتی برای جهاد تبیین در طول سال به ویژه دهه مبارک فجر تاکید کرد و بیان داشت: لازم است گام اجرایی و عملی در این زمینه برداشته شود تا تاثیر ماندگاری را باقی بگذارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه اصرار و تکرار بیان دستاوردهای انقلاب، موفقیت‌ها،داشته‌ها و پیشرفت ایران ضروری است، ادامه داد: در فضاسازی‌های محیطی به این موارد باید توجه شود ولی متاسفانه جهاد تبیین در تبلیغ ما جایگاه پررنگی ندارد.

پیری خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نیز اشاره کردند، بیان دستاوردهای انقلاب و نظام در حوزه‌های مختلف، امری ضروری است پس باید به آن با جدیت پرداخته شود.

پیری تبیین برای عموم مردم و همۀ اقشار جامعه را لازم و ضروری دانست و گفت: در جهاد تبیین، نباید گروه‌های هدف را محدود کرد، ما در بسیاری اوقات فقط برای جریان انقلاب عمل تبیین را انجام می‌دهیم، ولی اقشار و طبقات اجتماعی دیگر را فراموش می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر بر طیف مقابل سرمایه‌گذاری می‌کند، پس ما نیز به مدد اصحاب رسانه باید بر روی آنها تمرکز کنیم.

پیری اقدامات تبیینی را ارزشمند و قابل توجه ولی در عین حال ناکافی ارزیابی کرد و گفت: باید برای ارتقای کیفی اقدامات تبیینی به صورت جدی تلاش شود، چراکه گاهی دیده می‌شود تبیین‌ها نسبت درستی با نیاز و سؤالات جامعه ندارد و میزان تمرکز برای تبیین موضوعات مهم، در یک سطح نیست، از این رو لازمۀ تبیین مفید، پیوند مناسب میان موضوعات موردنظر و نیازهای جامعه است.

انتهای پیام
captcha