انقلاب اسلامی، قرآن و سیره اهل بیت(ع) را در جهان شکوفا کرد
کد خبر: 4198341
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

انقلاب اسلامی، قرآن و سیره اهل بیت(ع) را در جهان شکوفا کرد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی حرکت از تاریکی به سوی نور بود چراکه دستورات قرآنی، فرامین اسلامی و سیره اهل بیت(ع) را در جهان شکوفا کرد.

احمد پناهیان، مبلغ و استاد حوزه و دانشگاه

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد پناهیان، مبلغ و استاد حوزه و دانشگاه امروز، 17 بهمن در نشست انتخاباتی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: امام موسی کاظم(ع) که از جانب خداوند عهده‌دار هدایت جامعه اسلامی بود، تلاش فراوانی در نهادینه‌کردن ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه کرد.

وی افزود: مهم‌ترین ابزار حضرت در این راه علاوه بر بیان احکام، رفتار حکیمانه با مردم بود و حضرت در تلاش بود تا با کلام خود احکام را بیان و با رفتار خود آن را نهادینه کند.

مبلغ و استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: ایام دهه فجر فرصتی است تا ارزش‌های انقلاب اسلامی که باعث زنده شدن اسلام در جهان شد، بیشتر منعکس شود. انقلاب اسلامی حرکت از تاریکی به سوی نور بود چراکه دستورات قرآن، فرامین اسلامی  و سیره اهل بیت(ع) را در جهان شکوفا کرد.

این استاد دانشگاه، حفظ اسلام و تربیت نسل اسلامی از اولویت‌های نظام دانست و بیان کرد: راه حل کلیدی استحکام نظام اسلامی حضور در انتخابات است لذا هر فرد ایرانی باید شرکت در انتخابات را بر خود فرض و لازم بداند. انتخابات نشان‌دهنده این است که تصمیم‌گیری در نظام جمهوری اسلامی ایران با مردم است و آنها تعیین‌کننده مجریان قانون هستند لذا حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است.

حجت‌الاسلام پناهیان با اعلام اینکه حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، اقتدار ملی ایران اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد، گفت: پیروزی اسلام از انقلاب اسلامی شروع شده و به زودی سراسر جهان را در برمی‌گیرد و امروز ایران اسلامی منشأ و مبدأ ایستادگی در برابر ظلم در سراسر جهان است. 

انتهای پیام
captcha