استفاده از نیروهای بومی در پست‌های دولتی موجب همبستگی ملی می‌شود
کد خبر: 4198864
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
امام جمعه مهاباد:

استفاده از نیروهای بومی در پست‌های دولتی موجب همبستگی ملی می‌شود

ماموستا عبدالسلام امامی با اشاره به معارفه رئیس جدید مرکز اسلامی مهاباد گفت: استفاده از نیروهای شایسته و بومی می‌تواند زمینه اتحاد و همبستگی ملی را به‌ویژه در این مناطق تقویت کند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد، ۲۰ بهمن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهاباد اظهار کرد: ۲۲ بهمن دروازه ورود به دوران عزتمندی ایران است و این روز سرآغازی برای پایان تحقیر و کوچک کردن مردم با تحمیل رژیم طاغوت بود، پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر آزادی ملت ایران بلکه عاملی برای تغییر معاملات منطقه به نفع اسلام و مسلمانان بود.

وی اضافه کرد: همه مذاهب و اقوام مختلف کشور در پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشته و تاکنون از آرمان‌های آن به‌ویژه در دوران جنگ تحمیلی محافطت کرده‌اند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه اهل سنت ایران به ویژه مردم کرد زبان فرصتی برای حضور فرهنگی در جهان اسلام است، بیان کرد: از مسئولان ارشد کشوری انتظار داریم به مانند گذشته نسبت به اهل سنت و اقوام و ادیان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

ماموستا با اشاره به معارفه رییس جدید مرکز اسلامی مهاباد گفت: استفاده از نیروهای شایسته و بومی می‌تواند زمینه اتحاد و همبستگی ملی را به‌ویژه در این مناطق تقویت کند.

وی با اشاره به جنگ غزه و کشتار بیش از ۲۸ هزار نفر گفت: سران کشورهای اسلامی نباید نسبت به ظلمی که در حال رخ دادن است بی‌تفاوت بوده و انتظار است نسبت به حمایت عملی از مردم مظلوم فلسطین اقدام عملی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha