میزبانی جهاددانشگاهی اصفهان از شهروندان در جشن پیروزی انقلاب
کد خبر: 4199297
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

میزبانی جهاددانشگاهی اصفهان از شهروندان در جشن پیروزی انقلاب

جهاددانشگاهی واحد اصفهان با برپایی غرفه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، میزبان شهروندان در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی بود.

غرفه جهاددانشگاهی واحد اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمندر جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی و همزمان با مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان امام(ره)، جهاددانشگاهی واحد اصفهان با برپایی غرفه در کنار عمارت قالی‌پو، پذیرای شهروندانی بود که در جشن سالروز پیروزی انقلاب شرکت کرده بودند.

حامد سیارخلج، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان معرفی اقدامات و بخش‌های متنوع جهاددانشگاهی را محور فعالیت‌های این غرفه برشمرد و اظهار کرد: عرضه خدمات آزمایشگاهی به شهروندان همچون پایش قند خون و فشار خون و اطلاع‌رسانی در خصوص کنترل آنها نیز محور دیگر فعالیت غرفه جهاددانشگاهی بود.

وی افزود: چگونگی عضویت در سازمان دانشجویان و آشنایی با مزایای آن، معرفی دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی در زمینه‌های متنوعی همچون کامپیوتر، زبان انگلیسی، پزشکی و... و عرضه تخفیف ویژه برای شرکت در این دوره‌ها به‌مناسبت دهه مبارک فجر، توضیحاتی بود که همکاران مستقر در غرفه در خصوص بخش‌های تشکیل‌دهنده جهاددانشگاهی در اختیار شهروندان قرار می‌دادند. ایجاد شور و نشاط برای کودکان نیز از دیگر فعالیت‌های این غرفه بود.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان به تشکیل کارگروه دهه فجر در این مجموعه اشاره کرد و توضیح داد: برگزاری نشستی با موضوع توانمندسازی زنان، فضاسازی مراکز و همچنین برگزاری مسابقات مناظره‌ دانشجویان با محوریت انتخابات، از جمله مصوبات این کارگروه و فعالیت‌های جهاددانشگاهی واحد اصفهان در دهه فجر به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی و عکاسی به‌مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن از سوی این واحد گفت: مسابقه «رویش‌های انقلاب» در دو بخش کودکان با محوریت نقاشی و بخش عمومی شامل عکاسی با تلفن همراه از راهپیمایی ۲۲ بهمن در حال برگزاری است. علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری با ارسال آثار خود در پیام‌رسان ایتا به شماره 09366489985 در این مسابقه شرکت کنند. اسامی برگزیدگان در تاریخ ۶ اسفندماه در پرتال جهاددانشگاهی واحد اصفهان به نشانی jdisf.ac.ir اعلام خواهد شد.

سیارخلج تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی ویژه بانوان جهادگر با محوریت رمان «شب پنجم» نیز همزمان با ایام دهه فجر برگزار شد که به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به بخش‌های تشکیل‌دهنده معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان گفت: انتشارات این واحد تاکنون کتاب‌های متعددی در موضوعات متنوع به چاپ رسانده است و خبرگزاری‌های ایکنا، ایسنا و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نیز از دیگر بخش‌های فعال در این معاونت هستند.

زهرا مظفری‌فرد

انتهای پیام
captcha