انقلاب اسلامی اسلام‌زدایی را به احیای اسلام تبدیل کرد
کد خبر: 4199299
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

انقلاب اسلامی اسلام‌زدایی را به احیای اسلام تبدیل کرد

سردار طلایی نیک معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انقلاب در درجه اول اسلام زدایی و کمرنگ کردن اسلام به احیای اسلام تبدیل کرد، اسلام مبنای حقیقی قدرت، سیاست، مجلس، اموزش فرهنگ و جامعه ما شد.

سردار طلایی نیک معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،به گزارش ایکنا از همدان، سردار طلایی نیک معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امروز ۲۲ بهمن‌ماه در جمع مردم تویسرکان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: همانطور که قرآن کریم فرموده شهیدان زنده‌اند، شما زنده بودنشان را احساس می‌کنید که اینگونه دعوت امام و شهیدان و رهبر را لبیک گفتید و در مراسم ۴۵ سالگی انقلاب حضور پیدا کرده‌اید.

وی با بیان اینکه راهپیمایی پیروزی انقلاب در این ۴۵ سال با صلابت انجام شده است، گفت: دشمنان اسلام با دوربین‌ها و صدها شبکه تلویزیونی، رادیویی و فضای مجازی سعی می‌کنند حق را باطل و حقایق را وارونه جلوه دهند، آنها یک سال تلاش می‌کنند اما در ۲۲ بهمن شما نسل انقلاب و خانواده‌های شهدا که انقلاب را درک کرده‌اید و نسل جوان و نوجوان در این اجتماع با شکوه حضور دارید. این یعنی دشمن، اسرائیل و امریکا، تکفیری‌ها و شیطان‌های بزرگ و کوچک بدانند که قدم به قدم ملت در این چند سال خنثی کننده فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی خواهد بود.

وی افزود: ما انقلابمان ریشه هزار و ۴۰۰ ساله دارد، امام اسلام حقیقی و انقلابی را به مردم معرفی کرد، انقلاب ما ریشه در ۱۴ قرن و مبدأ ۶۰ ساله دارد یعنی از دهه ۴۰ که امام انقلاب را آغاز کرد، ۶۰ سال شناسنامه انقلاب است و ۴۵سال از پیروزی می‌گذرد.

سردار طلایی نیک با این سوال که چرا ملت ایران با وجود تهدیدها، دشواری‌ها، تحریم‌ها و سختی‌ها اینگونه پای انقلاب ایستاده‌اند، گفت: امروز به اندازه همین راهپیمایی برای آنهایی ک جنگ نرمی که برای ما راه انداخته‌اند کافی است که جوابش را بگیرد، اولین پاسخ این است که دشمن اسلام را از سیاست جدا کرده بود.

وی ادامه داد: امام فرمود انقلاب انفجار نور و اعجاز قرن بود چون در این قرن هیچ تحول بزرگی در سطح جهان به اندازه انقلاب شما اثر بخش نبوده است، انقلاب در درجه اول اسلام زدایی و کمرنگ کردن اسلام را تبدیل کرد به احیای اسلام، اسلام مبنای حقیقی قدرت، سیاست، مجلس، آموزش فرهنگ و جامعه ما شد.

معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: اسلام برای ما قدرت آفرید، امروز ده‌ها کشور که به ما سیم خاردار هم نمی‌داد از ما تقاضای تجهیزات می‌کنند، تجهیزات اوپتیکی و الکترونیکی و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها مانند انواع موشک‌ها و پهپاد و انواع شناورها که ما را با آنها تهدید می‌کردند، امروز فرزندان شما کاری کرده‌اند که هیچ قدرتی جرأت تعرض به ایران را نداشته باشد و این قدرت بازدارندگی است.

طلایی نیک در ادامه گفت: امام فرمود ریشه قدرت بازدارندگی شما مردم هستید هر جا مردم مثل امروز پا به میدان گذاشتند توطئه‌ها و طراحی‌های دشمن نقش بر آب شد‌، این است که مردم انقلابشان را دوست دارند، امام فرمود انقلاب ما هم برای سعادت دنیاست و هم سعادت آخرت که با رژیم پهلوی این اتفاق نمی‌افتاد چون با آن سیاست عمده ثروت ایران تحت اختیار عده‌ای بود.

وی بیان کرد: در دنیا انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی داشته و اینکه مردم چرا ایستاده‌اند صدها جواب دارد، یک پاسخ اینکه قبل از انقلاب امید به زندگی مردم ۵۰ درصد بود، الان به بالای ۷۵ درصد رسیده و دیگر با سوادتر شدن اکثریت جامعه است، جواب کسانی که در فضای مجازی انقلاب و نظام را تضعیف می‌کنند این است که ما رتبه ۵۳ علم در دنیا بودیم اما الان رتبه ۱۶ هستیم و در ۲۰ علم نادر و برتر دنیا که تعداد کمی به آن دسترسی دارند مثل، دانش هسته ایی، دانش سلول‌های بنیادی، اوپتیک و لیزر، پزشکی و دفاعی جزء ده کشور برتر شده ایم.

وی اظهار کرد: قبل از انقلاب ۷ دانشگاه پزشکی داشتیم، امروز ۴۷ دانشگاه داریم، حدود ۲۴ برابر ظرفیت دانشگاه‌های ما اضافه شده یعنی نسل انقلاب باسوادتر، نخبه‌تر و متخصص‌تر شده است، یکی دیگر از دستاوردهای دنیوی انقلاب این است ۹۰ درصد نیازهای نیروهای مسلح را خودتان تولید و تامین می‌کنید در صورتی که ده‌ها میلیارد دلار برای خرید مهمات و اسلحه به کشورهای دیگر سرازیر می‌شد.

معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شما جبهه مقاومت را با محوریت رزمندگان اسلام شکل دادید، سردار حاج قاسم نمونه نسل انقلاب و سردار جاج علی فضلی و امثال این فرماندهان دست پروده انقلاب است که دشمن با شنیدن اسم آنها لرزه بر اندامش می‌افتد و دیدیم که جبهه مقاومت چگونه حاکمیت داعش و تکفیری‌ها را ذلت کشاند، ما اگر دهه‌های گذشته را در نظر بگیریم دهه‌های شکل گیری، پیروزی و تثبیت نظام است، ما وارد دهه پنجم شدیم که ۵ سال پیش مقام معظم بیانیه گام دوم را اعلام کرد‌ه‌اند و این گام دوم برای این است که ما به مرحله اوج قدرت اسلام و انقلاب وارد شده‌ایم.

وی ادامه داد: وقتی شما به برترین دانش دنیا مثل پرتاب ماهواره و دانش فضایی و جدیدترین علوم و فنون دنیا دسترسی پیدا کردید این پایه‌های جهش پیشرفت و حرکت به سمت آينده است، آقا فرمودند گام دوم مخاطبش نسل جوان و نوجوان است که رسالت سنگینی دارند و جوانان امروز دارند آماده می‌شوند که گام دوم را محکمتر به سمت جلو بردارند.

وی اعلام کرد: و در بحث زیر ساخت‌ها، جمعیت کشور دو نیم برابر نسبت به قبل از انقلاب اضافه شده است، اما راه‌های روستایی ۵۰۰ برابر آباد شده و در مسکن روستایی، سدهای مخزنی، تولید برق ۱۴ برابر ایجاد شده، در ظرفیت اقتصادی بین ۲۵ تا ۳۰ برابر افزایش داشته‌ایم، در گازرسانی، شبکه مخابرات و صنعت خودرو و اگر در تجارت درها را به روی ما می‌بستند تنها ۳۳ روز امنیت و ذخیره غذایی داشتیم الان به بیش از چند ماه رسیده، ده هزار واحد صنعتی داشتیم الان صد هزار واحد داریم،اما ما قانع نیستیم و وضعیت موجود را وضعیت دلخواه نمیدانیم و دنبال رشد بیشتر هستیم.

وی افزود: با وجود ۴۵ سال که با جنگ و تحریم و توطئه‌های ضد امنیتی مواجه بودیم اما جلو رفتیم. یکی از دستاوردهای مهم انقلاب این است فاصله مردم و حکومت به حداقل رسیده و این است حاکمیت اسلامی و مردم سالاری دینی، در این ۴۵ سال بیش از ۴۰ بار پای صندوق رفته‌اید و این نشانه این است که همه چیز با اراده مردم تعیین شود، این دستاوردی بود که استبداد و وابستگی به بیگانگان را ریشه کن کرد.

طلایی نیک گفت: انتخابی که در پیش رو داریم یک جهاد سیاسی است همانطور که راهپیمایی امروز بود، اما حضور و دعوت به حضور در انتخابات برای این است که پشتوانه مردمی نظام یعنی قدرت در این کشور ریشه در مردم دارد، چرا حضرت اقا به انتخابات اهمیت میدهد چون نمیخواهد قدرت و مردم از هم جدا شود، انها که در انتخابات ۸۸ ناسپاسی کردند و امروز هم جریانات بیگانه سعی می‌کنند حضور را کمرنگ کنند چون حضور در انتخابات پشتوانه عزت و امنیت و اقتدار ملی است.

وی اظهار کرد: بیانیه گام دومی که پیش روی ماست و باید چند هدف را دنبال کنیم اول هویت اسلامی انقلاب است، باید اسلام در زندگی مردم جاری و ساری شود، دوم کنار نگذاشتن مردم از چرخه قدرت، سیاست و حکومت است، سوم پیشرفتی که ما به سمت آن حرکت می‌کنیم اینکه دشمن سعی می‌کند فضای ذهنی ما را مخدوش کند و با شایعه پراکنی ما را از پیشرفت دور کند.

وی افزود: ظرفیت‌های کشور به سمت اوج گیری اقتصاد کشور است، ما در اقتصاد ضعف داریم و این یک واقعیت است که نمی‌شود کتمان کرد، بنابراین بحث پیشرفت و آخر امنیت است چون امروز دشمن نابودی خود را بیشتر درک می‌کنند و چون غرب در معادلات جهانی شکست‌های پیاپی به آنها وارد می‌شود و غرب رو به افول و آسیا رو به قدرت است، ما در میانه راه هستیم، بنابراین دشمن دنبال ناامن سازی راه است، فریب‌کارانه جو را ناامن می‌کند و دهها مظلوم را به شهادت میرسانند و چون می‌دانند قدرت مقابله با ایران راندارند می‌گویند ما با ایران مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه رهبر ایران حکمت دارد و با مدیریت و سازش ناپذیری و قاطعیت جا پای امام گذاشته است، گفت: سردار همدانی در وصیت نامه خود نوشت ما طلبکار انقلاب نیستیم ما بدهکار انقلابیم و همین که ما در این اتقلاب قرار گرفته‌ایم بزرگترین نعمت است.

انتهای پیام
captcha