ستاد انتخابات جهاددانشگاهی اصفهان تشکیل شد
کد خبر: 4199435
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

ستاد انتخابات جهاددانشگاهی اصفهان تشکیل شد

ستاد انتخابات جهاددانشگاهی واحد اصفهان با هدف زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشکیل شد.

تشکیل ستاد انتخابات در جهاددانشگاهی واحد اصفهانجهاددانشگاهی واحد اصفهان با هدف ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تشویق آحاد جامعه به مشارکت حداکثری در انتخابات، به تشکیل ستاد ویژه انتخابات در این مجموعه اقدام کرده است.

بهنام افشاری که دبیری این ستاد را بر عهده دارد، در گفت‌‎وگو با ایکنا از اصفهان، ضمن اعلام این خبر به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: این دو انتخابات از ابعاد و جنبه‌های گوناگون داخلی و خارجی حائز اهمیت است.

وی افزود: دشمنان به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه با هدف کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند، به همین دلیل، حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند. علاوه بر این، رفع مشکلات و ضعف‌های موجود با مشارکت در انتخابات مسیر می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات جهاددانشگاهی واحد اصفهان تصریح کرد: جهاددانشگاهی به‌‌مثابه یک نهاد انقلابی که به تعبیر مقام معظم رهبری، جزو معدود رویش‌های اصلی خود انقلاب است، زمینه‌سازی برای حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات را رسالت و مسئولیت اجتماعی خود می‌داند. بر همین اساس، ستاد ویژه انتخابات در این مجموعه تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

افشاری یادآور شد: جهاددانشگاهی واحد اصفهان انتظار دارد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود از جمله خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا و همچنین سازمان دانشجویان، مرکز افکارسنجی (ایسپا) و گروه‌های مطالعاتی در معاونت پژوهشی واحد، از طریق تولید محتوا و جریان‌سازی رسانه‌ای، مناظرات انتخاباتی و... زمینه حضور پرشور و گسترده مردم را در انتخابات پیش‌رو فراهم کند.

انتهای پیام
captcha